loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 175 1392/07/08 نظرات (0)

سعيد دقيقي در هفته گذشته در شرايط بدي به سر مي‌برد. او در بازي با داماش چند موقعيت مناسب را از دست داد تا شايعاتي درباره دلخوري جلالي از او و احتمال نيمکت‌نشيني‌اش در بازي‌هاي بعدي منتشر شود. دقيقي بعد از بازي روز جمعه مقابل نفت تهران به سوال‌هاي تماشا پاسخ داد.

چرا در بازي با نفت و خصوصا داماش، اين همه موقعيت گل از دست دادي؟

يک مهاجم وقتي در موقعيت گل قرار مي‌گيرد، اين نشان مي‌دهد که تلاش مي‌کند و بازي خوبي ارائه مي‌کند؛ اما وقتي موقعيت گل از دست مي‌رود، هيچ‌کس به اندازه خود آن مهاجم ناراحت نيست. من خودم هم ناراحتي‌ام اين است که نتوانستم در بازي با داماش، مردم خوب آذربايجان را شاد کنم؛ اما تمام تلاش خودم را مي‌کنم تا بدر ادامه فصل کنم. اين موضوع براي هر فوتباليستي پيش مي‌آيد. اتفاقاً در بازي با داماش، يکي از روزهاي خوب من بود و خيلي تلاش کردم و جنگنده و مؤثر ظاهر شدم؛ اما متأسفانه در زدن ضربه آخر به دلايل مختلفي مثل بدشانسي، بي‌دقتي، عدم تمرکز و شرايط زمين عضدي ، نتوانستم گل‌زني کنم و شرمنده هواداران شدم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده، بتوانم مردم را شاد کنم و خودم هم شادتر و بهتر شوم.

پس از اشتباهاتي که نصرتي مرتکب شده بود، کادرفني او را در بازي با داماش بيرون گذاشت. به نظرت چرا اشتباه تو باعث نيمکت‌نشيني‌ ات نشد؟

من به اين سوال جوابي نمي‌دهم. سوال بعدي را بپرسيد.

موضوع اعتصاب بازيکنان در روزهاي گذشته چه بود؟

بحث اعتصاب نبود و يک موضوعي بين خود بازيکنان بود و بحث خستگي بود که در آن مورد هم صحبتي ندارم. همه بازيکنان، کادرفني و مديريت براي موفقيت تراکتور تلاش مي‌کنند و مسائل جانبي براي هر تيمي پيش مي‌آيد که انشاالله حل مي‌شود.

* شرايط مالي باشگاه در چه وضعي است؟

مديريت در اين باره تلاش مي‌کند و ما هم تمام تلاش خود را براي موفقيت تراکتور به کار مي‌گيريم.

برچسب ها تصوير دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , بهترين تصوير دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , جديدترين تصوير دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , دانلود تصوير دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , مشاهده جديد ترين تصوير دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , عکس دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , تصوير جديد دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , تصوير اين ماه دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , اخبار جديد در باره دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , تصوير کيفيت دار دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , تصوير مينياتوري دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , کاريکاتور دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , دانلود تصوير هاي دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , اخبار دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , خبر دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , دانلود جديد ترين اخبار دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , اخبار جديد دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , بهترين اخبار دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , سايت اخبار دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود , خبر هاي دقيقي:دليل غيبت بازيکنان در تمرين خستگي بود ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 849
  • بازدید ماه : 3,025
  • بازدید سال : 20,275
  • بازدید کلی : 179,030