loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 729 1392/06/14 نظرات (4)

* از بازی با سایپا بگویید

خدارا شکر توانستیم تیم سایپا را ببریم. سه امتیاز این بازی خیلی برایمان مهم و حساس بود و با توجه به این که حریفانمان امتیاز از دست دادند، امتیازات این مسابقه برایمان خیلی مفید واقع شد.
* درباره ی گلی که به ثمر رساندید، چه نظری دارید؟
گلی که من زدم، تلاش کل تیم بود که در نهایت با ضربه ی من به ثمر نشست و خوشحالم که با این گل توانستیم سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست بیاوریم.
* بعد از بازی خیلی از دست هواداران ناراحت بودید. در این باره چه نظری دارید؟
درباره ی شعاری که علیه تیم می دادند، خیلی ناراحت بودم. نباید شعار خاصی در ورزشگاه داده شود. تماشاگران ناغافل می خواستند به دلیل مقاصد خودشان، تیم را تحریک کنند که به نظرم، هواداران واقعی تراکتورسازی نبودند. این هواداران پشتوانه ی تیم تراکتورسازی هستند و ما نیاز به حمایت آن ها داریم؛ اما در طول بازی با سایپا چند بار علیه ما شعار دادند و از واژه ی بی غیرت استفاده کردند و من از این شعاری که هواداران می دهند، بسیار ناراحت می شوم و دوست ندارم بعضی از الفاظی را علیه من و بازیکنانی که با تمام وجود بازی می کنند، بدهند.
* شما پیش از این نیز با هواداران به مشکل برخورده بودید.
هیچ کجای دنیا اینگونه نیست و در همه جا هواداران منتظر می ماند تا ۹۰ دقیقه تمام شود؛ سپس اگر از نتیجه ناراضی باشند، شعار می دهند؛ اما این جا از دقیقه ی ۲۰ شروع به شعار دادن علیه تیم می کنند و تمرکز بازیکنان و مربی را به هم می ریزند و اسم مربی دیگر را صدا می زنند. اولیویرا مربی بسیار خوبی بود و زحمات زیادی نیز برای تراکتور کشید و ما هم او را دوست داریم؛ اما حالا دیگر مربی تیم ما نیست و نباید با صدا زدن نام او، تمرکز تیم را به هم بزنند.
* به نظرتان جلالی می تواند در تراکتورسازی موفق باشد؟
درباره ی عملکرد مربی، کارشناسان باید نظر بدهند و من به عنوان بازیکن، با جدیت تمرینات خودم را انجام می دهم و تماشاگران نیز باید سعه ی صدر داشته باشند و اجازه بدهند تیم با تمرکز به راه خود ادامه دهد.
* بازی روز پنجشنبه با صبا را چگونه می بینید؟
تیم های مایلی کهن همیشه فوتبال بازی می کنند و چون پیش از آغاز فصل نیز در یک بازی دوستانه، در مقابل تیم صبای قم قرار گرفته بودیم، نسبت به این تیم شناخت داریم و در مجموع تیم خوبی است. ما نیز برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم؛ زیرا که هدف ما پس از دو فصل نایب قهرمانی، کسب عنوان قهرمانی در این فصل است و برای این کار باید امتیاز از دست ندهیم و در همه ی بازی ها برای کسب پیروزی به میدان برویم.
 
گفتگو از رضا گل محمدی
برچسب ها خدارا شکر توانستیم تیم سایپا را ببریم. , بازی روز پنجشنبه با صبا را چگونه می بینید؟ , تیم های مایلی کهن همیشه فوتبال بازی می کنند , تیم های مایلی کهن همیشه فوتبال بازی می کنند و چون پیش از آغاز فصل نیز در یک بازی دوستانه، در مقابل تیم صبای قم قرار گرفته بودیم , تیم های مایلی کهن همیشه فوتبال بازی می کنند و چون پیش از آغاز فصل نیز در یک بازی دوستانه، در مقابل تیم صبای قم قرار گرفته بودیم، نسبت به این تیم شناخت داریم , تیم های مایلی کهن همیشه فوتبال بازی می کنند و چون پیش از آغاز فصل نیز در یک بازی دوستانه، در مقابل تیم صبای قم قرار گرفته بودیم، نسبت به این تیم شناخت داریم و در مجموع تیم خوبی است , ما نیز برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم؛ , زیرا که هدف ما پس از دو فصل نایب قهرمانی، کسب عنوان قهرمانی در این فصل است , زیرا که هدف ما پس از دو فصل نایب قهرمانی، کسب عنوان قهرمانی در این فصل است و برای این کار باید امتیاز از دست ندهیم و در همه ی بازی ها برای کسب پیروزی به میدان برویم. , به نظرتان جلالی می تواند در تراکتورسازی موفق باشد؟ , درباره ی عملکرد مربی، کارشناسان باید نظر بدهند و من به عنوان بازیکن، با جدیت تمرینات خودم را انجام می دهم , تماشاگران نیز باید سعه ی صدر داشته باشند و اجازه بدهند تیم با تمرکز به راه خود ادامه دهد. , شما پیش از این نیز با هواداران به مشکل برخورده بودید. , هیچ کجای دنیا اینگونه نیست و در همه جا هواداران منتظر می ماند تا ۹۰ دقیقه تمام شود , سپس اگر از نتیجه ناراضی باشند، شعار می دهند , اما این جا از دقیقه ی ۲۰ شروع به شعار دادن علیه تیم می کنند و تمرکز بازیکنان و مربی را به هم می ریزند , اما این جا از دقیقه ی ۲۰ شروع به شعار دادن علیه تیم می کنند و تمرکز بازیکنان و مربی را به هم می ریزند و اسم مربی دیگر را صدا می زنند. , اولیویرا مربی بسیار خوبی بود و زحمات زیادی نیز برای تراکتور کشید و ما هم او را دوست داریم , اولیویرا مربی بسیار خوبی بود و زحمات زیادی نیز برای تراکتور کشید و ما هم او را دوست داریم؛ اما حالا دیگر مربی تیم ما نیست و نباید با صدا زدن نام او، تمرکز تیم را به هم بزنند. , بعد از بازی خیلی از دست هواداران ناراحت بودید. در این باره چه نظری دارید؟ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط azerturk در تاریخ 1392/06/18 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

گؤراغ دا نصرتی قردش، گؤراغ بو آخشام نه گول ویراجاغسوز باشیمیزا؟

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1392/06/18 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

سلام

فقط نصرتی اگه این بازیکن نبود ما خیلی وقت بود که قعر جدول بودیم



این نظر توسط babak در تاریخ 1392/06/18 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

سلام

به سایت تبدیل کنی ضر نمیکنی..



این نظر توسط تبریز بالاسی در تاریخ 1392/06/18 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

سلام این بهترین وبلاگی که اومدم عالی هستش

راستی نصرتی برای چی گفت دیگر نباید برای قهرمانی امتیاز دهیم؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 1,206
  • بازدید سال : 18,456
  • بازدید کلی : 177,211