loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 226 1392/07/18 نظرات (0)

جلالي ليست بازيکنان خروجي تراکتورسازي را به باشگاه داد. ليستي که نام‌هاي بزرگي در آن وجود دارد و همين مساله مي‌تواند تحرکاتي را روي سکوهاي يادگار در دو بازي خانگي اين تيم تا پايان نيم‌فصل موجب شود

سه هفته مانده به پايان نيم‌فصل، مجيد جلالي ليست بازيکنان مازاد را به باشگاه داده است و باشگاه هم با وجود رسانه‌اي نکردن اين ليست، بازيکنان را در جريان ماجرا گذاشته است! اتفاقي که مي‌تواند در چند هفته منتهي به پايان نيم‌فصل براي تراکتور بحران بسازد. نمونه‌اش واکنش تند کاظميان که از ديدن نامش در اين ليست عصباني شده است يا آن بازيکن ديگر که براي خروج از ليست مازاد، در خانه جلالي گريه کرده است! در اين ليست چهار نفره نام بازيکناني را هم مي‌توان يافت که فروش آنها مي‌تواند آرامش سکوها را بر هم بريزد و روابط نه‌چندان جالب هواداران و جلالي را تيره‌تر از قبل کند. بازيکناني مانند اف‌14 محبوب تبريزي‌ها.

محمد ابراهيمي / جلالي و مناقشه اف‌14

بعد از گذشت چهار‌ونيم سال از حضور در تراکتورسازي، حالا ابراهيمي به محبوبيت ويژه‌اي در ميان هواداران دست پيدا کرده است. حتي هواداران تراکتور در شروع بازي‌ها تشويق معروف «بشيکتاشي» را با علامت دست ابراهيمي در کنار زمين آغاز مي‌کنند و رابطه دوگانه سکوها و ابراهيمي هميشه اين بازيکن را به يکي از چهره‌هاي تاثيرگذار مجموعه باشگاه بدل کرده است. ابراهيمي البته در اين فصل هيچ نشاني از فروغ گذشته را نداشته؛ اف‌14 در 4 فصل گذشته 23 گل زده بو اما حالا دارد نيم‌فصل را با زدن تنها يک گل به پايان مي‌برد. کنار گذاشتن ابراهيمي از ليست تراکتور که حالا در تراکتور بازيکني نيمکت‌نشين است، ريسک بزرگي را مي‌طلبد و شايد فشارهاي بي‌اماني را بر جلالي وارد کند. بازيکني که توسط گروه هواداري معروفي به شدت حمايت مي‌شود و سال گذشته هم بعد از درگيري او با مديران باشگاه، شعارهاي عليه مديريت با اشاره اين بازيکن به همان گروه معروف آغاز شد. جلالي البته ديگر از حواشي بي‌پايان اين بازيکن به ستوه آمده است.

گفت‌وگوي مهدي‌زينالي با ابراهيمي در ارتباط با همين ماجرا را بخوانيد:

سلام آقاي ابراهيم. وقت دارين براي يک گفت‌وگوي کوتاه رسانه‌اي؟

سلام. نه. من ممنوع‌المصاحبه هستم.

فقط يه سوال داشتيم. اطلاع دارين که تو ليست مازاد تراکتور قرار گرفتين؟

شايد افراد ديگه‌اي در ليست مازاد باشن اما من حالاحالاها در تيم هستم.

پس از ليست اطلاع دارين؟

شما کيا رو مي‌دونين؟

مهدي، جواد و ….

آها. درسته؛ شايد اونها توي ليست باشن اما من تو ليست نيستم.

از ماجراي بازيکني که مي‌گن براي موندن توي تيم رفته پيش جلالي گريه کرده، خبر دارين؟

خوبه گفتم ممنوع‌المصاحبه هستما!

مهدي کريميان / بمب‌افکني که خودش ترکيد

مهدي کريميان سال گذشته به تراکتور آمد و بازيکن محبوب و بي‌حاشيه توني اليويرا بود. او از 34 بازي فصل 32 بار به صورت فيکس براي تراکتور بازي کرد و 2 گل هم زد. امسال اما شانس با او يار نبود و مرد سابقا کم‌حاشيه فوتبال ايران به نقش اول يکي از پرحاشيه‌ترين ماجراي فصل فوتبال ايران تبديل شد و مورد غضب جلالي گرفت. کريميان که پائيز را با جريمه 400 ميليون توماني از سوي باشگاه آغاز کرد حالا بايد برخلاف ميل باطني‌اش در شهر ديگري دنبال تيم باشد. هافبک طراح تراکتور بعد از بازگشت از کما، هنوز به بازيکن تاثيرگذار فصل قبل شباهتي پيدا نکرده و جلالي به دليل کمبود هافبک دفاعي طراح در تيمش، از او در ترکيب تراکتور بهره مي‌برد. هر چند تا هفته 17 , 7 بار به ميدان رفته که 4 ديدار را فيکس بوده و 3 بار بعنوان يار جانشين وارد بازي شده است ولي با اين حال در ليست مازاد جلالي قرار دارد . اين بازيکن هرچند ارتباطي با گروه‌هاي هواداري ندارد اما محبوبيتي بين هواداران دارد و شايد کنار گذاشتن او، انتقادات و واکنش‌هايي را در پي داشته باشد.

جواد کاظميان / بئواخ گليب، تز اورگشيب

در نيم فصل سال گذشته از پرسپوليس به تراکتور آمد و خيلي زود در سيستم توني جا افتاد. 15 بار به ميدان رفت که حتي يک بار هم حضورش در زمين به نود دقيقه نرسيد‍! با اين شرايط 5 گل براي اين تيم زد ولي امسال در سيستم جلالي جواب نداده است. در 9 بازي به زمين رفته؛3 بازي فيکس و 6 بازي هم بازيکن جانشين بوده که تا به حال گلي را براي اين تيم به همراه نداشته است. او البته در حواشي اين فصل تراکتور هميشه نقش روشني داشته و اين مساله باعث شده جلالي او را در ليست فروش قرار دهد. کاظميان هم به خوبي توانسته در اين فصل با يک گروه معروف از هواداران، ارتباط برقرار کند و اين پوئن مثبتي براي اوست. مصاحبه جنجالي چند روز اخير او هم مي‌تواند در همين راستا باشد تا در چند بازي پاياني دور رفت تنش و فشار را به سکو بکشاند.

خبرنگار تماشا صبح يکشنبه گفت‌وگويي با کاظميان ترتيب داده که در اينجا مي‌توانيد بخوانيد:

ماجراي اخراجت چيه؟

من اصلا اطلاعي از اخراج ندارم. ديروز هم با زيني‌زاده صحبت کردم، گفت اين موضوع صحت نداره.

در جريان هستي که تو ليست مازاد تيم قرار گرفتي؟

(با تعجب) چي؟! کي اين حرف رو به شما زده؟

ما از نزديکان باشگاه شنيديم.

ديگه‌ کيا تو ليست هستن؟

مهدي و محمد و ميثم.

(خنده) من اطلاعي از همچين ليستي ندارم. کسي به من چيزي نگفته.

ماجراي اين که گفته بودي مثل بعضي‌ها نيستم که واسه موندن تو تيم برم خونه جلالي گريه کنم، چيه؟

اجازه بده من بعدا مفصل با تو صحبت مي‌کنم.

نمي‌توني کوتاه اشاره کني؟ ما الان مي‌خوايم صفحه‌مونو ببنديم.

شما دقيقا دنبال چي هستين. من به خدا افکارم به اندازه کافي به‌هم‌ريخته هست. بذار براي بعد.

ميثم بائو/ اخراج بي‌خطر

تنها گزينه اخراجي مجيد جلالي که با استقبال هواداران تراکتور همراه خواهد بود. ميثم بائو، بازيکني که از اولين روز پيوستن به تراکتور با واکنش مناسب هواداران رو‌به‌رو نبود و حالا با اتفاقات جنجالي که در يکي از خيابان‌هاي معروف تبريز رصد شده، کاملا از چشم هواداران افتاده است. بائو به اين اميد به تراکتور آمد که بتواند در کنار سعيد دقيقي، زوج خطرناک خط حمله شهرداري تبريز را در تراکتور بازسازي کنند اما نه او نشاني از بازيکن تاثيرگذار گذشته داشت و نه دقيقي. البته بوده‌اند کساني که آمدن بائو به تبريز را نه براي بازسازي آن زوج خطرناک، بلکه براي روغني شدن کاسه بعضي از نزديکان تيم مي‌دانستند. بائو که يک بار هم از سر تمرين تراکتور اخراج شده، تنها 4 بازي براي تراکتور انجام داده، بدون هيچ دستاورد مثبتي!

نقطه مشترک اخراجي‌ها / دوست‌داشتن توني و حاشيه‌سازي

1- هر چهار بازيکن حاضر در ليست مازاد جلالي، از حاشيه‌سازان تراکتور در نيم‌فصل اخير بوده‌اند. اين چهار نفر در کنار بازيکن جوان ديگري که البته به دليل عملکرد تحسين‌برانگيزش در ليست مازاد قرار نگرفته، خبرسازترين‌هاي تراکتور در فصل جديد بودند. حالا جلالي که مي‌بيند نه خودش و نه باشگاه توانايي مقابله با اين حواشي را ندارند، تصميم گرفته تيم را از حضور حاشيه‌سازان پاکسازي کند؛ حتي اگر شده به قيمت از دست دادن چند بازيکن توانا و تاثيرگذار. اين دومين قدم جلالي براي جمع‌کردن حواشي فراوان تبريز است؛ پس از جريمه نمادين 400 ميليون توماني کريميان.

2- سه بازيکن از اين ليست، از بازيکنان اصلي تيم توني بودند و نمايش موفقي هم در تيم او داشتند. از زماني که سايه توني بر سر جلالي سنگين شده، آنها بارها در گفت‌وگو با رسانه‌ها از توني حمايت کرده و توانايي‌هاي او را غيرقابل توصيف عنوان کرده‌اند. و اينکه هيچ مربي ايراني هرگز در سطح توانايي‌هاي توني قرار نمي‌گيرد و کنار گذاشتن توني از تراکتور بزرکترين خيانتي بوده که به اين تيم شده است. در پنجره نقل‌وانتقالات زمستاني فرصتي دست مي‌دهد تا جلالي تيم را از بازيکناني که مي‌توانند توني را به تبريز نزديک‌تر کنند، پاک کند.

برچسب ها تصوير گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , بهترين تصوير گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , جديدترين تصوير گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , دانلود تصوير گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , مشاهده جديد ترين تصوير گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , عکس گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , تصوير جديد گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , تصوير اين ماه گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , اخبار جديد در باره گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , تصوير کيفيت دار گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , تصوير مينياتوري گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , کاريکاتور گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , دانلود تصوير هاي گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , اخبار گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , خبر گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , دانلود جديد ترين اخبار گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , اخبار جديد گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , بهترين اخبار گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , سايت اخبار گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور , خبر هاي گزارش ويژه : 4 ملي پوش سابق در ليست مازاد تراکتور ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 1,159
  • بازدید سال : 18,409
  • بازدید کلی : 177,164