loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 1045 1392/06/21 نظرات (8)

جلال عنوان کرد:براي برطرف کردن مشکلات يا بايد بازيکنان جديدي به خدمت بگيريم با با کار کردن بتوانيم آن ها را برطرف کنيم.

مربی در نشست خبري بعد از بازي تيمش مقابل ملوان عنوان کرد:در ابتدا بايد از تمامي هواداران که در کل زمان بازي حامي تيم بودند، تشکر مي کنم و عذر خواهي مي کنم که نتوانستيم نتيجه بازي را به سود خود رقم بزنيم. ما تمام توان خود را براي اين بازي گذاشته بوديم ولي روي دو اشتباه دو گل دريافت کرديم. با نتيجه اين بازي بايد بفهميم که نبايد تمريناتمان را فقط روي گل زدن متمرکز کنيم و روي تمامي پست هاي تيم تمرين داشته باشيم.
جلالی درباره اشتباهات محمد نصرتي در اين بازي گفت: هيچ مساله اي درباره او وجود نداشت و من وقتي در بين نيمه با وي صحبت کردم مطمئن شدم اشتباهش را فراموش کرده است ولي در فوتبال از اين اتفاقات زياد اتفاق مي افتد و مشکلاتمان در پست دفاع در اين بازي واقعا بسيار بد بود.نصرتي از بهترين بازيکنان ماست و نبايد به خاطر يک اشتباه او را بيرون بکشم. وي درباره بازي تيم ملوان گفت: اين تيم امروز بازي بسته اي به نمايش گذاشت و نتوانست به جز در دو صحنه، دروازه ما را تهديد کند.ما در اين مسابقه فرصت هاي زيادي براي زدن گل داشتيم.آمار تلويزيون را هم که نوشته بود چهار موقعيت گل داشتيم قبول ندارم. ما در تيممان ضعف هايي داريم و مي توان گفت که يک چيزهايي کم داريم. براي برطرف کردن اين مشکلات يا بايد بازيکنان جديدي به خدمت بگيريم با با کار کردن بتوانيم آن ها را برطرف کنيم.

جلالی درباره عدم نتيجه گيري تيمش در بازي هاي خانگي عنوان کرد: فشار رواني که در مسابقه هاي خانگي بر روي تيم وجود دارد و بسته بازي کردن حريفان، باعث ايجاد اين مشکلات مي شود. ما درصدد حل اين مشکلات هستيم.
او گفت: ما در دور برگشت فقط به سه شهر خواهيم رفت و بقيه مسابقه هايمان در تبريز يا تهران خواهد بود. اين موضوع ما را به آينده اميدوار تر مي کند تا بتوانيم امتيازات از دست رفته را جبران کنيم.
جلالي اضافه کرد: در حال حاضر من از تمامي آدم هايي که از دست رفتن امتيازات ناراحتي نگران هستند و از همه آدمهاي کره زمين کلافه تر هستم و واقعا از لحاظ روحي در وضعيت بسيار بدي هستيم. اميدواريم که بتوانيم در بازيهاي آينده نتايج گذشته را جبران کنيم.

برچسب ها جلال عنوان کرد:براي برطرف کردن مشکلات يا بايد بازيکنان جديدي به خدمت بگيريم با با کار کردن بتوانيم آن ها را برطرف کنيم. , مربی در نشست خبري بعد از بازي تيمش مقابل ملوان عنوان کرد:در ابتدا بايد از تمامي هواداران که در کل زمان بازي حامي تيم بودند، تشکر مي کنم و عذر خواهي مي کنم که نتوانستيم نتيجه بازي را به سود خود رقم بزنيم , ما تمام توان خود را براي اين بازي گذاشته بوديم ولي روي دو اشتباه دو گل دريافت کرديم. با نتيجه اين بازي بايد بفهميم که نبايد تمريناتمان را فقط روي گل زدن متمرکز کنيم و روي تمامي پست هاي تيم تمرين داشته باشيم. جلالی درباره اشتباهات محمد نصرتي در اين بازي گفت: , هيچ مساله اي درباره او وجود نداشت و من وقتي در بين نيمه با وي صحبت کردم مطمئن شدم اشتباهش را فراموش کرده است ولي در فوتبال از اين اتفاقات زياد اتفاق مي افتد و مشکلاتمان در پست دفاع در اين بازي واقعا بسيار بد بود.نصرتي از بهترين بازيکنان ماست و نبايد به خاطر يک اشتباه او را بيرون بکشم , وي درباره بازي تيم ملوان گفت: , اين تيم امروز بازي بسته اي به نمايش گذاشت و نتوانست به جز در دو صحنه، دروازه ما را تهديد کند , ما در اين مسابقه فرصت هاي زيادي براي زدن گل داشتيم.آمار تلويزيون را هم که نوشته بود چهار موقعيت گل داشتيم قبول ندارم , ما در تيممان ضعف هايي داريم و مي توان گفت که يک چيزهايي کم داريم. براي برطرف کردن اين مشکلات يا بايد بازيکنان جديدي به خدمت بگيريم با با کار کردن بتوانيم آن ها را برطرف کنيم , مربی در نشست خبري بعد از بازي تيمش مقابل ملوان عنوان کرد:در ابتدا بايد از تمامي هواداران که در کل زمان بازي حامي تيم بودند، تشکر مي کنم و عذر خواهي مي کنم که نتوانستيم نتيجه بازي را به سود خود رقم بزنيم. ما تمام توان خود را براي اين بازي گذاشته بوديم ولي روي دو اشتباه دو گل دريافت کرديم. با نتيجه اين بازي بايد بفهميم که نبايد تمريناتمان را فقط روي گل زدن متمرکز کنيم و روي تمامي پست هاي تيم تمرين داشته باشيم. جلالی درباره اشتباهات محمد نصرتي در اين بازي گفت: هيچ مساله اي درباره او وجود نداشت و من وقتي در بين نيمه با وي صحبت کردم مطمئن شدم اشتباهش را فراموش کرده است ولي در فوتبال از اين اتفاقات زياد اتفاق مي افتد و مشکلاتمان در پست دفاع در اين بازي واقعا بسيار بد بود.نصرتي از بهترين بازيکنان ماست و نبايد به خاطر يک اشتباه او را بيرون بکشم. وي درباره بازي تيم ملوان گفت: اين تيم امروز بازي بسته اي به نمايش گذاشت و نتوانست به جز در دو صحنه، دروازه ما را تهديد کند.ما در اين مسابقه فرصت هاي زيادي براي زدن گل داشتيم.آمار تلويزيون را هم که نوشته بود چهار مو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1392/06/22 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

در ضمن بازیکنا کاش اون فشاری که ۱۰ دقیقه آخر بازی میارن رو از اول روی تیما بیارن !!
و یه چیز خیلی مهم اینکه کریم انصاری فرد و سعید دقیقی اصلا به هم دیگه پاس نمیدننننننننننننننن ! بابا یکم به فکر تیم باشید نباید که همش خودتون گل بزنید !
و در آخر دوست دارم تیم مثل سابق تیکی تاکی بازی کنه ! دیشب بازی ذوب آهن رو که دیدم یاد پاس کاری خوبشون من رو به یاد تیکی تاکای فصل قبلیمون انداخت

این نظر توسط sina در تاریخ 1392/06/22 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

یاشاسین ناصر وکیلی که حرف خوبی زده انصافا خیلی خوب بازی کردیم.اقای ابی سالار این ترکیبی که شما گفتید ۱۳ نفر است .

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/06/22 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

تیم نیاز به گلزن داره !!
توی فوتبال ما این همه بی قانونی میشه ! ببینید میتونید جاسم کرار رو دزدکی جذب و باهاش قرارداد ببندید ؟ شکلک )))
یا بازیکن خارجی که گلزن باشه.
در ضمن به نظرم باید از مارکو باسارای هم در ترکیب استفاده خوبی بشه + طالبی !

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1392/06/22 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

تیم تاحال بهترین نتایج راکسب کرده است در نه بازی فقط یک با خت داشته خوب تراختور هم یک تیم زمینی است از اسمان که نیامده بازی برد باخت دارد ولی من هم مثل همه هواداران ارزوی دارم بازیهای بعدی بهتر باشد.من درهر بازی تراختور اشک میریزم چه از شوق چه ازنارحتی .اخر من خود تراختورم .انها یی که من رامیشناسند میدانند. ( حسابدار سابق تراکتورسازی )یاشاسین تراختور ازر بایجان .

این نظر توسط آبی سالار در تاریخ 1392/06/22 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

با سلام بر همه هواداران و دوستان عزیز
تراکتور یواش یواش رو زیل می افته…در خط میانی بازیکن خوب کنار کریمی نیست لوپز جای خالیش احساس می شه….در خط دفاع هم اگه تغییر داده شه بهتر است و از حسینی یا طالبی استفاده شه…به نظر من ترکیب ایده ال…..لک….در دفاع یه بار اسدی و طالبی و یه دفه نصرتی وحسینی و کناره ها گردان و فخرالدینی…..کیانی و جلوترش کریمیان و بائو و ابراهیمی و یک خط جلوتر کریمی و کاظظمیان یا دقیقی و انصاریفرد……بازیکنای تعویضی…احمدزاده…ربیع خواه..باسارا….

این نظر توسط mohsennn در تاریخ 1392/06/22 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

با تمام احترامی که برای تیم خوب تراکتورسازی و هواداران پرشورش قائلم ولی متاسفانه هردو گل این تیم مردود بود .خود داور باید پاسخ دهد که چرادرصحنه گل اول اعلام پنالتی کرد و در صحنه گل دوم همه دیدند که مهاجم تیمتان در موقعیت ۱۰۰۰ درصد آفساید توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.از آقای جلالی کلافه تر ما طرفداران ملوانیم که نمیدانیم گناه تیممان چیست که اینطور راحت در روز روشن سرش را میبرند.مرگ بر مافیای کثیف فوتبال ایران.

این نظر توسط حسن در تاریخ 1392/06/22 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

-چرااز جوادکاظمیان استفاده نمی شود او فصل قبل خوب بازی کرد.کریمیان هم اصلا در جریان بازی نبودبه نظرم من سرمربی محترم تعویض های خوبی نکرد.
-ملوان اگر بسته بازی کرد ولی از موقعیت های معدود خود بهترین استفاده را کرد.بازیکنان تراکتور در دقایق پایانی متوجه شدند که مسابقه دارند ولی بازهم از جلالی حمایت خواهیم کرد ارز حرف هایش چنین به نظر میرسد نقاط ضعف را شناسایی کرده است .ما به آینده امیدواریم

این نظر توسط رضا گل محمدی در تاریخ 1392/06/22 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

نصرتی هم در بازی های اسیایی همیشه عقب می ماند و هم یک پنالتی داد هم الان که بازم خواب می مانه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 1,155
  • بازدید سال : 18,405
  • بازدید کلی : 177,160