loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 272 1392/06/14 نظرات (0)

مدير عامل باشگاه ترختور گفت: با توجه به تغيير دولت، شور و حرارت مسئولين براي حمايت از تراکتورسازي کمتر شده است و اميدوارم اين تيم فراموش نشود.

حميد زيني زاده  در خصوص آخرين وضعيت تيم تراکتورسازي اظهار کرد: تا پايان هفته ي هفتم با سه برد، سه مساوي و يک باخت، ?? امتيازي هستيم و با توجه به اين که چهار بازي در بيرون از خانه داشتيم، به نظر مي رسد که نتايج منطقي و معقولي کسب کرده ايم و در بين ?? تيم حاضر در ليگ برتر، کمترين باخت و کمترين گل خورده در اختيار تيم تراکتورسازي مي باشد.
وي افزود: از بازي هفته ي هشتم مقابل صبا نيز، با توجه به اين که مصدومانمان نيز به جمع تيم اضافه شده اند، کم کم خود را براي رسيدن به صدر جدول آماده مي کنيم و اميدواريم که تساوي هايي که کسب مي کرديم تبديل به پيروزي شوند و اگر نتايج ديگر تيم ها نيز بر وفق مراد ما باشد، حتي مي توانيم پس از هفته ي هشتم در صدر جدول قرار بگيريم؛ اما اين مهم، نياز به همدلي و حمايت هوادارانمان دارد و بايد يکپارچه تيم ما را تشويق کنند و دلشان با تيم باشد تا بتوانيم دست پر از بازي ها خارج شويم.
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز درباره ي تشويق توني اوليويرا در بازي مقابل سايپا گفت: بحث تشويق توني اوليويرا، بحث شخصي نبود و هواداران خواستار روزهاي خوش سال قبل بودند و آن مربي را تشويق مي کردند. اما بايد هواداران تا آخرين دقيقه ي بازي، از تيم خود حمايت کنند؛ زيرا تيمي که به دنبال زدن يک گل است، نياز به تشويق دارد و اگر پنج گل جلو بوديم، آن موقع به تشويق نياز نداشتيم. من از هوادارانمان مي خواهم که مقداري صبر و حوصله به خرج دهند، زيرا هنوز سه چهارم بازي هاي ليگ باقي مانده است و در بازي هاي آينده، شاهد بازي هاي روان، منسجم و تماشاگرپسند از تيم تراکتور خواهيد بود.
وي خاطرنشان کرد: در چند هفته ي اخير، ما نيز احساس مي کنيم که فضا سنگين شده است و اين سنگيني فضا مي تواند به نابودي فوتبال شهر تبريز و استان آذربايجان شرقي منجر شود و نهادهاي رسانه اي رسمي بايد در جهت تقويت تيم هاي استان قدم بردارند.
زيني زاده افزود: من از گزارشگر بازي تراکتورسازي با سايپا گلايه دارم که عملاً در گزارش خود، عليه تيم تراکتور و سرمربي اين تيم تاخت و تاز انجام داد و اين موضوع، به هيچ وجه شايسته نيست. در استان هاي ديگر، همه از محاسن تيم هاي خود تعريف مي کنند و عليه ناداوري ها جبهه مي گيرند؛ اما در اين جا، هنوز بازي تمام نشده به تيم خود حمله مي کنيم و اين شايسته ي شهري که در سال هاي قبل شعار عيبي يوخ سر مي دادند، نيست. دست هاي پشت پرده اي که نمي خواهند ما نتيجه بگيريم، بدانند که اين جا تبريز است و تيم تراکتورسازي، به اين راحتي انسجام و وحدت خود را از دست نمي دهد. همانطور که در بازي با سايپا و زير آن فشار سنگين، بازيکنانمان توانستند گل پيروزي بخش را در دقيقه ي پاياني به ثمر برسانند.
وي تأکيد کرد: اين اتفاقات در آينده نيز رخ خواهد داد و هوادارانمان بايد بدانند که بازي فوتبال ?? دقيقه است و هر اتفاقي ممکن است در فوتبال رخ دهد. ما نيز سعي مي کنيم در بازي هاي آينده، روان تر بازي کنيم و در دقايق ابتدايي به گل برسيم؛ اما هواداران بايد در هر شرايطي تيم خود را حمايت و تشويق کنند.
زيني زاده درباره ي سردادن شعار «بي غيرت» توسط هواداران در دقايقي از بازي مقابل سايپا گفت: شايد عده ي کمي عليه بازيکنان شعار دادند و ما نبايد اين شعارها را به کل هواداران تعميم دهيم؛ زيرا که هواداران واقعي تراکتورسازي، هيچگاه عليه تيم شعار نمي دهند و شايد آن پنج شش نفري که شعار مي دادند، همان دست هاي پشت پرده اي باشند که مي خواهند وحدت تماشاگران تيم تراکتورسازي را خدشه دار کنند که هيچگاه موفق نخواهند شد.
وي درخصوص حمايت مديريت باشگاه از کادر فني گفت: ما تا قيامت از مجيد جلالي حمايت خواهيم کرد. جلالي آنقدر محاسن دارد که آن محاسن، بر معايتش مي چربد و شايسته است که ما از سرمربي و کادرفني خود دفاع کنيم. جلالي اگر نقاط ضعفي هم دارد، آن ها را برطرف خواهيم کرد تا نتايج مطلوب را کسب کنيم.
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي افزود: من بازيکنان خود را خصوصاً در بازي مقابل سايپا که با وجود آن فضاي سنگين، تمام تلاش خود را براي به ثمر رساندن گل بکار گرفتند، تحسين مي کنم؛ زيرا که هر چقدر جو استاديوم سنگين تر مي شد، تلاش و جنگندگي آن ها نيز افزايش مي يافت و اين قابل تحسين است.
وي از جذب چند بازيکن جديد در آينده خبر داد و افزود: چند بازيکن خارجي را در جهت تقويت تيم به خدمت خواهيم گرفت، که به موقع اسامي آن ها را اعلام خواهيم کرد.
حميد زيني زاده درباره ي وضعيت مالي باشگاه تراکتورسازي بيان کرد: مشکلات مالي هميشه وجود دارد و تا زماني که باشگاه ها به سمت و سوي درآمدزايي و خصوصي سازي حرکت نکنند، اين مشکلات پابرجا است و رفع اين مشکلات نيازمند همراهي همه جانبه مي باشد. ما نيز چند پروژه ي اقتصادي را آغاز کرده ايم و اميدوارم با مشارکت مردم در اين پروژه ها، مشکلات مالي باشگاه کمتر شود.
وي افزود: من از مسئولين استاني نيز درخواست دارم، همانطور که در سال هاي قبل، شور و اشتياق فراواني براي کمک به تراکتورسازي داشتند، امسال نيز از ما حمايت کنند. زيرا احساس مي کنم با توجه به تغيير دولت، شور و حرارت مسئولين کمتر شده است و اميدوارم تراکتورسازي فراموش نشود. ما بازي هاي آسيايي را در پيش داريم و شور و اشتياق هوادارانمان افزايش يافته است؛ اما در مقابل، به نظر مي رسد که مسئولانمان خسته شده اند و بايد آن ها نيز همپاي طرفدارانمان بيايند و آن ها نيز شور و اشتياق کسب جام را داشته باشند و براي کسب افتخار براي باشگاه تراکتورسازي هزينه کنند.
زيني زاده در پايان درخصوص بازي روز پنجشنبه مقابل صباي قم گفت: ما براي کسب سه امتياز به ميدان مي رويم و اميدوارم با عنايت خدا و با همت و تلاش بازيکنان و دعاي خير هواداران، بتوانيم سه امتياز بازي مقابل صبا را به دست بياوريم.
 گفتگو از رضا گل محمحدی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 906
  • بازدید ماه : 3,082
  • بازدید سال : 20,332
  • بازدید کلی : 179,087