loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 196 1392/06/23 نظرات (2)

کريم انصاري‌فرد که براي از خاطر بردن فصل کابوس‌وار در پیروزی، در آستانه جام جهاني به تراکتور و مجيد جلالي پناه برده، تا هفته نهم سه گل زده و سه گل هم براي تيمش ساخته است.

او به اين ترتيب روي شش گل از 12 گل تراکتور تاثيرگذار بوده است. در چهار سال پیش کريم هيچ‌وقت تا هفته نهم ليگ، از اين تاثیر گذارتر مسابقه نداده است. در فصل گذشته که او براي تاثيرگذاري روي 6 گل تا هفته نوزدهم صبر کرد. اما در ليگ‌هاي يازدهم و دهم که کريم در نهايت به ترتيب 21 و 20 گل زد و ستاره ليگ بود، آماري مشابه با فصل جاري به ثبت رسيده بود؛ تاثيرگذاري بر 6 گل سايپا تا هفته نهم. البته با اين تفاوت که کريم امسال از هفته سوم به ترکيب تراکتور راه‌يافته و فرصت کمتري داشته است. ساختن يا زدن يک گل در هر 105 دقيقه، نشان از بازگشت جوان اول فوتبال ايران به روزهاي خوب گذشته دارد.

5

ملواني‌ها از هيچ مهاجمي به اندازه کريم انصاري‌فرد نمي‌ترسند. انصاري‌فرد در 3 مسابقه پیش خود مقابل ملوان، 5 بار دروازه اين تيم را باز کرده است.  3 گل در بازي جام حذفي پرسپوليس و ملوان، يک گل در بازي برگشت فصل پیش. يک گل هم در بازي پنجشنبه. اين همه گل در کمتر از ? ماه!

4135

ملوان بعد از 4135 روز توانست يک بار ديگر در ليگ برتر، تبريز را با امتياز ترک کند. قوها پس از مساوی در ليگ اول برابر تراکتورسازی در شش مسابقه بعدي خود برابر اين تيم و شهرداري تبريز در خانه حريف هميشه بازنده بوده‌اند. در هفته بيست و سوم اولين دوره ليگ برتر، مسابقه تراکتور و ملوان در تبريز با تساوي 2-2 به اتمام رسيد.

33

ميانگين امتيازات بیرون از خانه تراکتور از ميانگين امتيازات خانگيش33 درصد بهتر است. تیم ما از پنج مسابقه پیش از خانه 10 امتياز گرفته (دو امتياز از هر مسابقه) و از 4 بازي خانگي 6 امتياز؛ يعني 1.5 امتياز از هر بازي.

1

علي کريمي و کريم انصاري‌فرد با زدن 3 گل، بهترين گلزنان تراکتور در اين فصل هستند. هر دو براي اولين بار در اين هفته در ورزشگاه يادگار موفق به گل زدن شدند.

22

ملوان درهفت بازی پیش هرگز در نيمه اول مسابقه ها گل نخورده بود ولی پنالتي کريمي در دردقيقه 22 اين نوار را در هم کوبید. گل کريمي، زودترين گلي است که در اين فصل وارد دروازه ملوان شده است.

برچسب ها کريم انصاري‌فرد که براي از خاطر بردن فصل کابوس‌وار در پیروزی، در آستانه جام جهاني به تراکتور و مجيد جلالي پناه برده، تا هفته نهم سه گل زده و سه گل هم براي تيمش ساخته است , او به اين ترتيب روي شش گل از 12 گل تراکتور تاثيرگذار بوده است , در چهار سال پیش کريم هيچ‌وقت تا هفته نهم ليگ، از اين تاثیر گذارتر مسابقه نداده است , در فصل گذشته که او براي تاثيرگذاري روي 6 گل تا هفته نوزدهم صبر کرد , اما در ليگ‌هاي يازدهم و دهم که کريم در نهايت به ترتيب 21 و 20 گل زد , اما در ليگ‌هاي يازدهم و دهم که کريم در نهايت به ترتيب 21 و 20 گل زد و ستاره ليگ بود، , اما در ليگ‌هاي يازدهم و دهم که کريم در نهايت به ترتيب 21 و 20 گل زد و ستاره ليگ بود، آماري مشابه با فصل جاري به ثبت رسيده بود؛ , تاثيرگذاري بر 6 گل سايپا تا هفته نهم , البته با اين تفاوت که کريم امسال از هفته سوم به ترکيب تراکتور راه‌يافته و فرصت کمتري داشته است. , ساختن يا زدن يک گل در هر 105 دقيقه، نشان از بازگشت جوان اول فوتبال ايران به روزهاي خوب گذشته دارد. , 5 ملواني‌ها از هيچ مهاجمي به اندازه کريم انصاري‌فرد نمي‌ترسند. , انصاري‌فرد در 3 مسابقه پیش خود مقابل ملوان، , انصاري‌فرد در 3 مسابقه پیش خود مقابل ملوان، 5 بار دروازه اين تيم را باز کرده است. , 3 گل در بازي جام حذفي پرسپوليس و ملوان، يک گل در بازي برگشت فصل پیش. يک گل هم در بازي پنجشنبه. , اين همه گل در کمتر از ? ماه , 4135 ملوان بعد از 4135 روز توانست يک بار ديگر در ليگ برتر، تبريز را با امتياز ترک کند. , قوها پس از مساوی در ليگ اول برابر تراکتورسازی در شش مسابقه بعدي خود برابر اين تيم و شهرداري تبريز در خانه حريف هميشه بازنده بوده‌اند. , در هفته بيست و سوم اولين دوره ليگ برتر، مسابقه تراکتور و ملوان در تبريز با تساوي 2-2 به اتمام رسيد. , 33 ميانگين امتيازات بیرون از خانه تراکتور از ميانگين امتيازات خانگيش33 درصد بهتر است. , تیم ما از پنج مسابقه پیش از خانه 10 امتياز گرفته (دو امتياز از هر مسابقه) و از 4 بازي خانگي 6 امتياز؛ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط توحید در تاریخ 1392/06/24 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

من یکی از کریم راضی و به خاطر نحوه بازی که میکنه واقعا لیاقتش کمتر از تیم ملی نیست .
مهاجمی کامل با هد و شوت و دریبل و جایگیری خوب و البته باهوش .
آی لاویو کریم.

این نظر توسط lovesport در تاریخ 1392/06/24 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

کریم و سعید بزای متصل شدن به یکدیگر باید فکر آقای گلی را با آقای پاس گل عوض کنند
اگر هردو بخوان آقای گل بشن همکاریشان با یکدیگر کم میشود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 3,054
  • بازدید سال : 20,304
  • بازدید کلی : 179,059