loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 166 1392/06/31 نظرات (4)

بازيکن خبرساز گسترش‌فولاد با شروع پاييز پيراهن تراکتورسازي را بر تن خواهد کرد. سعيد آقايي، هافبک 18 سال‌هاي که بعد از تمجيد امير قلعه‌نويي از او در شروع ليگ حواشي فراواني به وجود آمد، حالا مشمول شده و طبق توافق، بايد فوتبال خود را در ديگر باشگاه تبريزي، يعني تراکتورسازي پيگيري کند. آقايي در اين باره به تماشا مي‌گويد: «طبق استعلامي که کرده‌ايم از 31 شهريور مشمول خدمت سربازي مي‌شوم و باتوجه به ارتباط نزديکي که بين مسئولان دو تيم تبريزي وجود دارد هماهنگ شده است که به تراکتور بروم. با گسترش قرارداد 3 ساله دارم. براي دو سال از اين تيم جدا مي‌شوم و دوباره بايد به گسترش برگردم.

راجع مسائل مالي اصلا در جريان نيستم که چگونه خواهد بود و براي خودم هم در اين شرايط مهم نيست. مهم حضور در تیم است که امتياز بزرگي براي من است. » اين در حالي است که باتوجه به حضور هافبک‌هاي تهاجمي در تراکتور مانند جادوگر، بائو، مارکو و احمدزاده، شانس آقايي براي مسابقه دادن در تراختور بسيار کم خواهد بود. آقايي دليل انتخاب تراختور را عنوان میکند: «مي‌توانستم به جز تراختور به تيم ديگري هم بروم و بيشتر به من بازي برسد ولي تراکتور تيم شهر خودم است. آرزوي هر بازيکني که در تراکتور بازي کند و من هم انتخابم و هم آرزويم تراکتور بود. »

برچسب ها بازيکن خبرساز گسترش‌فولاد با شروع پاييز پيراهن تراکتورسازي را بر تن خواهد کرد. سعيد آقايي، هافبک 18 سال‌هاي که بعد از تمجيد امير قلعه‌نويي از او در شروع ليگ حواشي فراواني به وجود آمد، حالا مشمول شده و طبق توافق، بايد فوتبال خود را در ديگر باشگاه تبريزي، يعني تراکتورسازي پيگيري کند. آقايي در اين باره به تماشا مي‌گويد: «طبق استعلامي که کرده‌ايم از 31 شهريور مشمول خدمت سربازي مي‌شوم و باتوجه به ارتباط نزديکي که بين مسئولان دو تيم تبريزي وجود دارد هماهنگ شده است که به تراکتور بروم. با گسترش قرارداد 3 ساله دارم. براي دو سال از اين تيم جدا مي‌شوم و دوباره بايد به گسترش برگردم. راجع مسائل مالي اصلا در جريان نيستم که چگونه خواهد بود و براي خودم هم در اين شرايط مهم نيست. مهم حضور در تیم است که امتياز بزرگي براي من است. » اين در حالي است که باتوجه به حضور هافبک‌هاي تهاجمي در تراکتور مانند جادوگر، بائو، مارکو و احمدزاده، شانس آقايي براي مسابقه دادن در تراختور بسيار کم خواهد بود. آقايي دليل انتخاب تراختور را عنوان میکند: «مي‌توانستم به جز تراختور به تيم ديگري هم بروم و بيشتر به من بازي برسد ولي تراکتور تيم شهر خودم است. آرزوي هر بازيکني که در تراکتور بازي کند و من هم انتخابم و هم آرزويم تراکتور بود. » , بازيکن خبرساز گسترش‌فولاد با شروع پاييز پيراهن تراکتورسازي را بر تن خواهد کرد. سعيد آقايي، هافبک 18 سال‌هاي که بعد از تمجيد امير قلعه‌نويي از او در شروع ليگ حواشي فراواني به وجود آمد، حالا مشمول شده و طبق توافق، بايد فوتبال خود را در ديگر باشگاه تبريزي، يعني تراکتورسازي پيگيري کند. آقايي در اين باره به تماشا مي‌گويد: «طبق استعلامي که کرده‌ايم از 31 شهريور مشمول خدمت سربازي مي‌شوم و باتوجه به ارتباط نزديکي که بين مسئولان دو تيم تبريزي وجود دارد هماهنگ شده است که به تراکتور بروم. با گسترش قرارداد 3 ساله دارم. براي دو سال از اين تيم جدا مي‌شوم و دوباره بايد به گسترش برگردم. راجع مسائل مالي اصلا در جريان نيستم که چگونه خواهد بود و براي خودم هم در اين شرايط مهم نيست. مهم حضور در تیم است که امتياز بزرگي براي من است. » اين در حالي است که باتوجه به حضور هافبک‌هاي تهاجمي در تراکتور مانند جادوگر، بائو، مارکو و احمدزاده، شانس آقايي براي مسابقه دادن در تراختور بسيار کم خواهد بود. آقايي دليل انتخاب تراختور را عنوان میکند: «مي‌توانستم به جز تراختور به تيم ديگري هم بروم و بيشتر به من بازي برسد ولي تراکتور تيم شهر خودم است. آرزوي هر بازيکني که در تراکتور بازي کند و من هم انتخابم و هم آرزويم تراکتور بود. » بازيکن خبرس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غلامرضا در تاریخ 1392/07/02 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام
سعید اگر کمی از حاشیه دوری کندوصبر پیشه کند خیلی زود تبدیل به بازیکن فیکس تیم خواهد شد .(مثل پیام صادقیان )

این نظر توسط کریم در تاریخ 1392/07/02 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

قبلا هم گفتیم .آقائی بازیکن خوبی است مشکل ما آذرنیا و باغ آبادیه که در تیم باند درست کرده اند . تراکتور با جلالی ویا غیره نتیجه نمی گیره مگر این دو از باشگاه بروند

این نظر توسط علیTT در تاریخ 1392/07/02 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

آقایی به مولا.ماتیراختوریهابه داشتن بازیکن باغیرتی مثل توواقعانیازمبرم داریم.رسول جان واقعامتشکریم بابت همراهیت باتیراختورکبیر.عاشقتم مردبزرگ

این نظر توسط فوتبالدوست در تاریخ 1392/07/02 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

این هم یک هدیه خدائی و مفت وجانی به نام آقائی ، آقای جلالی دیگه چی میخواهی از زمین و آسمان برایت میبارد. به همه تیمها باید پنج تا پنج تا بزنید ، البته اگر تمرین درست و حسابی داشته باشید و بازیکنان را با شل گیری در تمرین و آزادی بیش از حد و مرخصی های مکرر ، از فرم خارج نکنید و با انضباط و سخت گیری بتوانید روی فرم بیاورید . ببینیم انشاا…


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 778
  • بازدید ماه : 2,954
  • بازدید سال : 20,204
  • بازدید کلی : 178,959