loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 232 1392/07/16 نظرات (0)

مارکو باسارا ، هافبک صربستاني 29 ساله تيم تراکتورسازي که بعد از 4 ديدار ابتداي که به ميدان رفت روي نيمکت پرچ شده است و خودش اعتقاد دارد که عدم بازي کردنش نه فني است و نه بدني و اطلا اين موضوع برايش قابل درک نيست و اين در حالي است که مارکو در فصل گذشته در ليگ برتر بوسني هرزگوين و در تيم رادنيک بيژلژينا 27 بار به ميدان رفته است و براي تيم اش 9 گل نيز به ثمر رسانده است . پاي صحبت هاي او نشستيم و از هر دري صحبت کرديم

چطور شد به تراکتور آمدي؟ مدير برنامه هاي من اين تيم را پيشنهاد داد و از شرايط خاص تراکتور و ليگ برتر برايم گفت و من براي ديدن شرايط به تبريز آمدن و در تمرينات اين تيم بيش از 6000 تماشاگر را ديدم و به بزرگي اين تيم ايمان آوردم و قرارداد را امضا کرديم

آيا قبل از آمدن اطلاعاتي نسبت به ليگ ايران و تراکتور داشته ايد ؟ همانطور که در ايران اخبار صربستان منعکس نمي شود ، در صربستان نيز اخباري از ايران منعکس نمي شود و اطلاعاتي نداشتم و در صربستان همچون ايران اخبار ليگ هاي اروپاي انعکاس دارد و من قبل از آمدن شناختي نداشتم ولي با ورودم به تبريز از جو موجود و از تيم و بازيکنان و علي الخصوص از تبريز راضي هستم

چرا به تو بازي نمي رسد ؟ واقعا سئوال سختي از من پرسيديد و اين سئوالي هست که خود من نيز دليل اش را ندانسته ام و البته خوب نيست من در اين مورد صحبت کنم و بايد مردم در اينباره صحبت کنند ولي من در 4 بازي ابتداي خوب بودم ولي پس از بازي با سپاهان اتفاق جالبي افتاد که من را در شوک برده است

چه اتفاق جالبي ؟ بعد از بازي با سپاهان در تمرينات گروهي تيم ، جلالي به من گفت که نبايد برخي از تمرينات تاکتيکي را با تيم کار کنم و اين براي من اصلا قابل درک نبود و اين موضوع تمرکز من را بهم زد و بعد از آن من يا روي سکو بودم و يا روي نيمکت ! قبل از آن براي ويزا به استانبول رفته بودم و غيبت در تمرينات را دليل نيمکت نشيني مي دانستم ولي بعد از آن ديگر برايم قابل درک نبود و هنوز اين موضوع برايم مشخص نشده است که من چرا نبايد در برخي از تمرينات تاکتيکي تيم حضور داشته باشم

با جلالي در اين مورد صحبت کرده ايد ؟ مدير برنامه هاي من با جلالي صحبت کرد و او گفته بود که مارکو بايد در تمرينات فعاليت زيادي داشته باشد تا به تمرين بازگردد و دليلي براي عدم تمرينم عنوان نکرده بود ولي من در 4 بازي خوب بودم و نيازي به نشان دادن بازي هايم در تمرين نبود و از طرفي نبايد در تمرينات تاکتيکي شرکت مي کردم

خود شما شخصا چرا با جلالي صحبت نکرديد ؟ رابط و مترجم من با آقاي جلالي آناليزور تيم است و قبل از هر بازي فيلم بازي را با من مرور مي کند و خواسته هاي تاکتيکي را من براي بازي مي خواهد و با هم صحبت مي کنيم ولي باز يا روي نيمکت هستم و يا روي سکو ، واقعا نمي دانم جريان چيست و تا به حال در هيچ تيمي چنين موضوعي را تجربه نکرده ام ولي با همه اين اتفاقات من براي آقاي جلالي احترام قايلم و به تصميماتش احترام مي گذارم

شهر تبريز را چطور مي بينيد ؟ تبريز شهر زيباي است و زيبا تر خود شهر مردمان مهربانش هستند و وقتي در استاديوم ، محل تمرين ، وليعصر ، لاله پارک و شاه گلي مرا مي بينند با من عکس يادگاري مي گيرند و تي شرت تيم را مي خواهند و با مهرباني برخورد مي کنند و در تمرينات و استاديوم که مرا با يک آهنگ خاصي تشويق مي کنند انرژي مي گيريم و حس خوبي پيدا مي کنم و اين چيزي است که تا به حال تجربه نکرده بودم

چه سرگرمي هاي داريد ؟ من زياد وقت آزاد ندارم و صبح ها در باشگاه بدنسازي مي کنم و بعد تمرين تيمي که ظهر مي شود و هوا گرم است و در خانه پاي اينترنت هستم و با پدر و مادرم و دوست دخترم در صربستان چت مي کنم و بيشتر براي شام از خانه بيرون مي روم که بيشتر محمد ابراهيمي ، ميلاد فخرالديني و دکتر مولايي در کنارم هستند

چه غذايي را بيشتر مي خوريد ؟ از اولين روزي که آمدم برنج و جوجه به من دادند و من خوشم آمد و اکثرا جوجه با برنج مي خورم و گاهي هم برنج با برگ مي خورم که غذا هاي خوبي هستند و من مشکلي با نوع غذاهاي اينجا ندارم و برايم لذت بخش است

تراکتور و جايگاه اين تيم را در ليگ ايران چگونه شناخته ايد ؟ تراکتور يکي از تيم هاي سطح اول ايران است و من چهار تيم را برتر مي دانم که تراکتور ، استقلال ، سپاهان و پرسپوليس هستند و تراکتور امتياز بزرگي دارد که تيم هاي ديگر ندارند و آن هواداراني است که در بازي هاي خارج از خانه نيز حضور دارند و البته تراکتور نتايج خوبي را تا به حال نگرفته است که به استرس و فشار در بازي هاي خانگي و بد شانسي مربوط مي شود و اين تيم کمي نيز نياز به زمان دارد تا بهتر شود و اگر بدشانسي اين تيم را رها کنيد يکي از دو تيم اول خواهيم بود

هوادار کدام تيم اروپايي هستي و تراکتور را با کدام تيم مقايسه مي کني ؟ من از زماني که رونالدو در اينتر ميلان بازي مي کرد عاشق اين تيم شده ام و تراکتور را همه به خاطر آذربايجان و کاتالان ها با بارسلونا مقايسه مي کنند ولي من بيشتر به گالاتاسراي و فنر باغچه تشبيه مي کنم و دليل آن به فرهنگ ، زبان ، تعصب ، غيرت و شورشوقي و نحوه تشويقي است که بين اين تيم ها مشترک است و جو استانبول را تداعي مي کند که من پيگير آن تيم ها نيز هستم و جديدا استاديوم خانگي فنرباخچه را خراب کرده اند و مي خواهند دوباره از اول بسازند

بازي در چنين جوي چه حسي دارد ؟ من احساس غرور مي کنم که در چنين تيمي بازي مي کنم و جدا از تيم در زندگي شخصي نيز احساس آرامش دارم ولي منتظر بازي هاي آسيايي هستم و همه مي گويند که استاديوم يادگار پر از تماشاگر خواهد بود و کل استاديوم نود دقيقه ديوانه وار تيم را تشويق خواهند کرد که وقتي به اين لحظه و حضورم در استاديوم فکر مي کنم بغض مي کنم

BOX

فيسبوک

همه هواداران مرا در فيسبوک ادد مي کنند و مي گويند چرا قبول نمي کني و من به آنها مي گويم که من فن پيج دارم و آن را لايک کنيد . من فن پيجم حرف هايم را به دو زبان انگليس و فارسي مي نويسم ولي هواداران مي گويند چرا فارسي مي نويسي و زبان مردم آذربايجان ترکي هست و بايد ترکي بنويسي و من بايد تلاش کنم که ترکي را نيز ياد بگيرم .

همه مي پرسند چرا بازي نمي کني

در خيابان که راه مي روم همه مردم از من مي پرسند چرا بازي نمي کني ؟ مي گويند تو در ابتداي فصل خوب بازي ميکردي پس چرا ديگر بازي نمي کني و من جوابي ندارم به آنها بدهم و به همه آنها مي گويم : ” خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ “

خالکوبي

اين خالکوبي اسم برادرم است که با تاريخ تولدش تاتو کرده ام ، او نيز قبلا فوتباليست بود ولي بعد از يک مصدوميت فوتبال را کنار گذاشت و شغل آزاد دارد . ما در صربستان نفرات مقدسي داريم که براي آنها مراسم خاصي نيز داريم و تصميم دارم طرحي از نام اين افراد مقدس و نام پدر و ماردم را طراحي و روي ديگر دستم تاتو کنم

برچسب ها تصوير مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , بهترين تصوير مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , جديدترين تصوير مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , دانلود تصوير مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , مشاهده جديد ترين تصوير مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , عکس مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , تصوير جديد مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , تصوير اين ماه مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , اخبار جديد در باره مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , تصوير کيفيت دار مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , تصوير مينياتوري مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , کاريکاتور مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , دانلود تصوير هاي مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , اخبار مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , خبر مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , دانلود جديد ترين اخبار مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , اخبار جديد مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , بهترين اخبار مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , سايت اخبار مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ , خبر هاي مارکو باسارا : جلالي مي گويد تمرين نکن ! خودم نيز درک نمي کنم ! چرا ؟ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 1,185
  • بازدید سال : 18,435
  • بازدید کلی : 177,190