loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 206 1392/06/24 نظرات (4)

گزارشي از همه اتفاقاتي که در روز اول حضور علي کريمي در تبريز افتاد و پيدا کردن جواب براي يک سوال ؛چرا تبريز؟

استقبال 3هزار نفري از کاپرفيلد

براي علي کريمي که سال هاي متمادي زندگي در اروپا و حاشيه خليج فارس را تجربه کرده حضور در تبريز رنگ ديگري داشت. مشکلات او با هواداران آذري باعث شک و دودلي او براي حضور در اين شهر شده بود. همه هم تصور مي کردند که کريمي روزهاي خيلي خوبي با هواداران اين تيم نداشته باشند . شايد به همين دليل بود که او بليط ساعت 22:55 دقيقه براي حضور در جمع آذري ها را رزرو کرد تا کمتر با هواداران تبريزي رو در رو شود. او البته دلايل خوب و محکمي براي انتخاب تبريز داشت اما به هرحال ترجيح مي داد که در روز اول حضور در تبريز با جمعيت زيادي رو به رو نشود.در کنارش هم جواد کاظميان حضور داشت که با تجربه نيم فصل بازي در پيراهن تراکتورسازي کم و بيش با جو اين شهر آشناست.کريمي حساب همه جاي کار را کرده بود که شروع خوب در تبريز داشته باشد و حاشيه ها سبب دردسرش نشود.

پرواز تهران – تبريز ساعت 00:00 در ديار شهريار فرود آمد و جادوگر بعد از 10 دقيقه معطلي براي تحويل گرفتن چمدانش که وسايل ضروري را در آن جا داده به خروجي فرودگاه رفت. کريمي همانجا کپ کرد. حدود 2500 هوادارآنجا منتظرش بودند و تشويقش مي کردند. تراکتورسازي که به کمک کانون هواداران اين تيم سازماندهي شده اندمنتظر ستاره سال هاي اخير فوتبال ايران و مرد دوم آسيا در سال 2013 هستند. تشويق هاي بي امان آذري زبان ها که با ته لهجه شيريني هم همراه بود يخ کريمي را شکست و ناراحتي هاي چند روز اخير و نامهرباني هاي ائتلاف علي دايي و محمد رويانيان براي حذف اش را با هم فراموش کرد .او خودش را ميان هواداران تبريزي رها کرد و ساعت هم فراموش شد. گرفتن عکس يادگاري با هواداران و شال گردن تراکتورسازي وقت زيادي از کريمي گرفت و او بيشتر از يک ساعت وقتش را به هواداران سينه چاک تراکتورسازي و مسافراني که حالا از حضور شماره 8 محبوب فوتبال ايران باخبر شده بودند اختصاص داد. در ميان بنرهايي که براي حمايت از کريمي به فرودگاه آورده شده دو بنر جلب توجه مي کند . اولين بنر که در آن کريمي را کامل کننده طوفان تراکتورسازي معرفي کرده بود و دومي که روي آن نوشته شده بود: “کريمي به دره مرگ خوش‌ آمدي” اين بنر هنوز هم يک علامت سوال براي شماره 8 است . او مي خواهد بداند که تهديدش مي کردند يا… طرفداران يک لقب جديد هم براي کريمي دارند. آنها فرياد مي زنند ؛”کريميِ کاپرفيلد”

شاهگلي نه ، فقط وليعصر

جواد کاظميان صميمي ترين دوست علي کريمي در سال هاي اخير ميزبان او در روزهاي اول حضورش در تبريز است . مخصوصا در روزهاي اول که هنوز مکان خاصي براي ستاره در نظر گرفته نشده و علي کريمي هم شناختي از منطقه ندارد. کريمي درآن روزها ترجيح مي داد چند روزي در ساختمان زيباي جواد کاظميان که مشرف به زيباترين پارک تبريز بود باشد و سپس با مشورت با او محل دلخواهش را به باشگاه اعلام کند. شاهگلي يکي از بناهاي تاريخي تبريز به حساب مي آيد که روزانه پذيراي هزاران تبريزي است که براي ورزش و تفريح به اين منطقه مي آيند. اما کافي بود علي کريمي پنجره طبقه دوم منزل جواد کاظميان را باز کند تا با يکي از زيباترين مناظر طبيعي تبريز روبرو شود. ستاره اما از جاهاي شلوغ فراري است و به همين دليل پيشنهاد کاظميان براي جايگزيني با او را رد مي کند. شماره 8 بعد از کمي پرس و جو علي کريمي منطقه وليعصر را براي اسکان انتخاب مي کند. منزلي 6 طبقه با کاملترين امکانات.

منبع : همشهري جوان

برچسب ها گزارشي از همه اتفاقاتي که در روز اول حضور علي کريمي در تبريز افتاد و پيدا کردن جواب براي يک سوال ؛چرا تبريز؟ , استقبال 3هزار نفري از کاپرفيلد , براي علي کريمي که سال هاي متمادي زندگي در اروپا و حاشيه خليج فارس را تجربه کرده حضور در تبريز رنگ ديگري داشت. مشکلات او با هواداران آذري باعث شک و دودلي او براي حضور در اين شهر شده بود. همه هم تصور مي کردند که کريمي روزهاي خيلي خوبي با هواداران اين تيم نداشته باشند . شايد به همين دليل بود که او بليط ساعت 22:55 دقيقه براي حضور در جمع آذري ها را رزرو کرد تا کمتر با هواداران تبريزي رو در رو شود. او البته دلايل خوب و محکمي براي انتخاب تبريز داشت اما به هرحال ترجيح مي داد که در روز اول حضور در تبريز با جمعيت زيادي رو به رو نشود.در کنارش هم جواد کاظميان حضور داشت که با تجربه نيم فصل بازي در پيراهن تراکتورسازي کم و بيش با جو اين شهر آشناست.کريمي حساب همه جاي کار را کرده بود که شروع خوب در تبريز داشته باشد و حاشيه ها سبب دردسرش نشود. , پرواز تهران – تبريز ساعت 00:00 در ديار شهريار فرود آمد و جادوگر بعد از 10 دقيقه معطلي براي تحويل گرفتن چمدانش که وسايل ضروري را در آن جا داده به خروجي فرودگاه رفت. کريمي همانجا کپ کرد. حدود 2500 هوادارآنجا منتظرش بودند و تشويقش مي کردند. تراکتورسازي که به کمک کانون هواداران اين تيم سازماندهي شده اندمنتظر ستاره سال هاي اخير فوتبال ايران و مرد دوم آسيا در سال 2013 هستند. تشويق هاي بي امان آذري زبان ها که با ته لهجه شيريني هم همراه بود يخ کريمي را شکست و ناراحتي هاي چند روز اخير و نامهرباني هاي ائتلاف علي دايي و محمد رويانيان براي حذف اش را با هم فراموش کرد .او خودش را ميان هواداران تبريزي رها کرد و ساعت هم فراموش شد. گرفتن عکس يادگاري با هواداران و شال گردن تراکتورسازي وقت زيادي از کريمي گرفت و او بيشتر از يک ساعت وقتش را به هواداران سينه چاک تراکتورسازي و مسافراني که حالا از حضور شماره 8 محبوب فوتبال ايران باخبر شده بودند اختصاص داد. در ميان بنرهايي که براي حمايت از کريمي به فرودگاه آورده شده دو بنر جلب توجه مي کند . اولين بنر که در آن کريمي را کامل کننده طوفان تراکتورسازي معرفي کرده بود و دومي که روي آن نوشته شده بود: “کريمي به دره مرگ خوش‌ آمدي” اين بنر هنوز هم يک علامت سوال براي شماره 8 است . او مي خواهد بداند که تهديدش مي کردند يا… طرفداران يک لقب جديد هم براي کريمي دارند. آنها فرياد مي زنند ؛”کريميِ کاپرفيلد” , شاهگلي نه ، فقط وليعصر جواد کاظميان صميمي ترين دوست علي کريمي در سال هاي اخير ميزبان او در روزهاي اول حضورش در تبريز است . مخصوصا در روزهاي او ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط UGD در تاریخ 1392/06/27 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

هواداران آذری رو معنی کنید!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط اقدم در تاریخ 1392/06/27 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

هر نقطه شهر تبریز باشد فرقی نمکند اینجا تبریز هست و بس چه شاهگلی چه ولی عصر موفق باشد

این نظر توسط reyhane در تاریخ 1392/06/25 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

جالب بود ممنون

این نظر توسط azarturk در تاریخ 1392/06/25 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

فقط شاهگلی، نئجه یا شاهگلی نه ولیعصر بله!!!!!!!!! والله من کی ولیعصر گئدنده، یئتیشنن اوره ییم سیخیلار تا گئییده نجان آدام مجبور اولماسا هئچ ایل لرینن ایاغین اورا قویماسا یاخجی دی;-))))آمان شوخلوغ گئشدی هر هاردا هر نه جور ائوده اوتورورلار اوتورسونلار، ایسته ر شاهگلی ده ایسته ر ولیعصرده، فقط بیزه یاخجی توپ اویناسین لار تیرختور بو سئزون گره ک قهریمان اولا، زینی زاده اؤزی دئییبدی گره ک دئدیغ لارینا عمل ائلیه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 757
  • بازدید ماه : 2,933
  • بازدید سال : 20,183
  • بازدید کلی : 178,938