loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 201 1392/06/31 نظرات (0)

هافبک تراختور به تماشا مي‌گود خانه و مغازه‌اي که در تبريز خريده نشان مي‌دهد که او خود را تبريزي مي‌داند و قصد دارد تا پايان عمرش در اين شهر بماند

مهدي کياني، شماره 6 باتعصب تراکتوري‌ها محبوبيت ويژه‌اي ميان هواداران تراکتور دارد. هافبک جنگجوي تراکتورسازي در گفت‌وگو با خبرنگار تماشا از امروز و فرداي تراکتور، لقب «غيرتي» که هواداران براي او در نظر گرفته‌اند، سبيل انصاري‌فرد و حضورش در وي‌چت سخن گفته است. اين گفت‌وگو که در حضور سام، پسر 11 ماهه مهدي کياني انجام شده را در ادامه مي‌خوانيد:

بالاخره کي قرار است آن تراکتوري بشويد که همه انتظارش را دارند؟

همانطور که مي‌بينيد رفته رفته هماهنگ‌تر مي‌شويم و به ميزان آمادگي بالايي مي‌رسيم ولي نمي‌توان گفت 100 درصد؛ چون هيچ تيمي به آمادگي 100 درصد نمي‌رسد. تلاش مي‌کنيم تا نيم‌فصل به حداکثر آمادگي برسيم و بتوانيم در نيم‌فصل دوم با بردن تمامي بازي‌هاي داخل خانه به قهرماني برسيم.

چرا هواداران اينقدر اعتراض دارند و به جلالي فشار وارد مي‌کنند؟

اول از همه بايد بگويم که هواداران حق دارند اعتراض کنند. آنها بعد از دو نايب‌قهرماني، در اين فصل قهرماني مي‌خواهند و نمايشي که ما در هفته‌هاي ابتدايي داشتيم يک تيم مدعي را نشان نمي‌داد و آنها اعتراض مي‌کردند. البته به نظرم کمي زود بود که به جلالي فشار بياورند اما بگويم که تبريزيها با معرفتند و حرمت نان و نمک را حفظ مي‌کنند. آنها به جلالي توهين نکردند و بعد از بازي با سايپا هم در تمرينات از دل جلالي در آوردند. به نظر من تشويق توني از محبوبيت فوق‌العاده آن مرد دوست‌داشتني سرچشمه مي‌گيرد لياقت اين همه محبوبيت دارد. بايد با جلالي هم مهربان‌تر بود و به او فرصت داد. باني رفتن توني از تراکتور، جلالي نبوده که چنين فشاري را تحمل کند.

با درنظر گرفتن همه شرايط، جايگاه تراکتور در انتهاي فصل چه خواهد بود؟

هر نتيجه‌اي جز قهرماني در ليگ براي تراکتور يعني شکست؛ چون مهره‌هاي خوبي جذب کرده‌ايم و از دروازبان تا خط حمله بازيکن جايگزين همسطح داريم. در آسيا هم بايد آبروداري کنيم و به مراحل بالاتر فکر کنيم. اين تيم هم ستاره دارد، هم تجربه و هم سکوهايي که آسيا را به لرزه در آورده.

جلالي از چهار هافبک در ترکيب تراکتور استفاده مي‌کند. در مقايسه با سال گذشته، اين مساله کار تو را راحت‌تر کرده يا سخت‌تر؟

براي من فرق چنداني نمي‌کند. چون در 3-3-4 توني هم هافبک دفاعي بودم و در 2-4-4 جلالي هم همان پست را دارم. البته چرا؛ در اين سيستم کمي فشار از روي من کم شده و مسابقه دادن با ? هافبک به نفع من است و راحت‌تر و مطمئن‌تر مسابقه میدهم.

البته تقريبا همه هافبک‌هاي کنار تو نسبت به سال گذشته تغيير کرده‌اند. اين کار را براي تو مشکل نمي‌کند؟

در روزهاي ابتدايي ناهماهنگي با نفرات جديد کار را سخت کرده بود ولي رفته‌رفته به هماهنگي رسيده‌ايم. الان ديگر در بازي همديگر را خوب پيدا مي‌کنيم ولي همانطور که گفتم تا نيم‌فصل بايد به بهترين سطح برسيم و بتوانيم چشم‌بسته همديگر را پيدا کنيم.

گفته بودي تا آخر عمرت در تبريز مي‌ماني.

سر سخنانم هستم. اگر دلم با اين طرفداران نبود در دو سال گذشته رفته بودم و قرارداد بالاي يک ميليارد بسته بودم ولي من نان و نمک مردم تبريز را خورده‌ام. خدا هم لطف داشته و سال گذشته توانستم يک خانه براي خودم در تبريز بخرم و مغازه‌اي خريده‌ام که نشان مي‌دهد در اين شهر مسافر نيستم. خود را تبريزي مي‌دانم و تا زماني که تراکتور مرا بخواهد.

چرا در فيسبوک خبري از تو نيست؟ فقط در وي‌چت فعالي؟

علاقه‌اي به فيسبوک ندارم. در وي‌چت هم زياد چت نمي‌کنم ولي براي خريد کفش به آن نياز دارم؛ چون عکس کفش‌هايي که مي‌خواهم بخرم را از طريق وي‌چت برايم مي‌فرستند و اگر خوشم آمد سفارش مي‌دهم.

مثل همان کفش سفارشي قرمز رنگ آديداس که نام تو رويش حک شده بود؟

آن کفش‌ها را خيلي دوست داشتم. يکي از دوستان به لطف داشت و ترتيب کار را داد تا از طريق ترکيه اين کفش‌ها با حک شدن نام خودم در آلمان توليد بشود. خيلي باکيفيت بود و رنگ‌بندي آن را خودمان مشخص کرده بوديم. همه جايش قرمز رنگ بود. متاسفانه اين دوستمان مغازه‌اش را جمع کرد و ديگر به کفش سفارشي که به اسمم بخورد دسترسي ندارم.

اگر سبيل بگذارم، صورتم خطرناک مي‌شود!

راستي، نظري راجع به سبيل انصاري‌فرد نداري؟

( با خنده) سبيل خوب است و به صورت کريم هم مي‌آيد. اصلا ترک‌ها را با سبيل مي‌شناسند. من هم دوست دارم سبيل بگذارم ولي چون صورتم کمي غلط است، اگر سبيل بگذارم صورتم خطرناک مي‌شود و ممکن است داوران زياد به من کارت بدهند! بعد از پايان فوتبالم حتما سبيل مي‌گذارم.

البته اگر سبيل بگذاري شعار «غيرتي‌ام غيرتي‌ام، من مهدي کياني‌ام» طرفداران تراختور بيشتر به چهره‌ات مي‌نشيند!

باغيرت من نيستم؛ طرفداران تراختور هستند. آنها با غيرت خود اين تيم را تراکتور کرده‌اند و به من هم لطف دارند که اينگونه تشويقم مي‌کنند.

برچسب ها اگر سبيل بگذارم، صورتم خطرناک مي‌شود! راستي، نظري راجع به سبيل انصاري‌فرد نداري؟ ( با خنده) سبيل خوب است و به صورت کريم هم مي‌آيد. اصلا ترک‌ها را با سبيل مي‌شناسند. من هم دوست دارم سبيل بگذارم ولي چون صورتم کمي غلط است، اگر سبيل بگذارم صورتم خطرناک مي‌شود و ممکن است داوران زياد به من کارت بدهند! بعد از پايان فوتبالم حتما سبيل مي‌گذارم. البته اگر سبيل بگذاري شعار «غيرتي‌ام غيرتي‌ام، من مهدي کياني‌ام» طرفداران تراختور بيشتر به چهره‌ات مي‌نشيند! باغيرت من نيستم؛ طرفداران تراختور هستند. آنها با غيرت خود اين تيم را تراکتور کرده‌اند و به من هم لطف دارند که اينگونه تشويقم مي‌کنند. گفته بودي تا آخر عمرت در تبريز مي‌ماني. سر سخنانم هستم. اگر دلم با اين طرفداران نبود در دو سال گذشته رفته بودم و قرارداد بالاي يک ميليارد بسته بودم ولي من نان و نمک مردم تبريز را خورده‌ام. خدا هم لطف داشته و سال گذشته توانستم يک خانه براي خودم در تبريز بخرم و مغازه‌اي خريده‌ام که نشان مي‌دهد در اين شهر مسافر نيستم. خود را تبريزي مي‌دانم و تا زماني که تراکتور مرا بخواهد. چرا در فيسبوک خبري از تو نيست؟ فقط در وي‌چت فعالي؟ علاقه‌اي به فيسبوک ندارم. در وي‌چت هم زياد چت نمي‌کنم ولي براي خريد کفش به آن نياز دارم؛ چون عکس کفش‌هايي که مي‌خواهم بخرم را از طريق وي‌چت برايم مي‌فرستند و اگر خوشم آمد سفارش مي‌دهم. مثل همان کفش سفارشي قرمز رنگ آديداس که نام تو رويش حک شده بود؟ آن کفش‌ها را خيلي دوست داشتم. يکي از دوستان به لطف داشت و ترتيب کار را داد تا از طريق ترکيه اين کفش‌ها با حک شدن نام خودم در آلمان توليد بشود. خيلي باکيفيت بود و رنگ‌بندي آن را خودمان مشخص کرده بوديم. همه جايش قرمز رنگ بود. متاسفانه اين دوستمان مغازه‌اش را جمع کرد و ديگر به کفش سفارشي که به اسمم بخورد دسترسي ندارم. , هافبک تراختور به تماشا مي‌گود خانه و مغازه‌اي که در تبريز خريده نشان مي‌دهد که او خود را تبريزي مي‌داند و قصد دارد تا پايان عمرش در اين شهر بماند مهدي کياني، شماره 6 باتعصب تراکتوري‌ها محبوبيت ويژه‌اي ميان هواداران تراکتور دارد. هافبک جنگجوي تراکتورسازي در گفت‌وگو با خبرنگار تماشا از امروز و فرداي تراکتور، لقب «غيرتي» که هواداران براي او در نظر گرفته‌اند، سبيل انصاري‌فرد و حضورش در وي‌چت سخن گفته است. اين گفت‌وگو که در حضور سام، پسر 11 ماهه مهدي کياني انجام شده را در ادامه مي‌خوانيد: بالاخره کي قرار است آن تراکتوري بشويد که همه انتظارش را دارند؟ همانطور که مي‌بينيد رفته رفته هماهنگ‌تر مي‌شويم و به ميزان آمادگي بالايي مي‌رسي ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 848
  • بازدید ماه : 3,024
  • بازدید سال : 20,274
  • بازدید کلی : 179,029