loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 230 1392/06/10 نظرات (2)

268[1].jpg

یاوران اعتقاد دارد که گل نصرتي را او با بلوتوث به سايپا زده است

آقاي ياوران خدا را شکر بازي با سايپا را هم برديد.
بله . خوشبختانه نتيجه بازي را برديم ؛ اما به دليل فشار سکوها و استرس بازيکنان نتوانستيم آنگونه که هست بازي خوبي را ارائه دهيم.
فکر نمي کنيد اگر تراکتور زودتر به گل دست پيدا مي کرد فشار سکوها کمتر مي شد؟
 بله ، تماشاگران تاثير زيادي در روند بازي داشتند.
قبل از بازي محمد نصرتي به شما گفته بود که گل خواهد زد؟
 بله ، جلوي ورودي تونل ، نصرتي پيشم آمد و گفت که حاجي من امروز گل خواهم زد. من هم به شوخي به او گفتم پس سرت را به سر من بزن تا حتما با ضربه سر گل بزني و به نوعي آن گل را من به نصرتي بلوتوث کردم ؛ اما خارج از شوخي مطمئن بودم که نصرتي گل خواهد زد.
در خلال بازي ديروز ? نفر از تماشاگران دچار شوک شدند ؟
 بله متاسفانه ? نفر از تماشاگران که ? تن از آنها جزو هوادارياران باشگاه بودند ، پس از گل دچار شوک شدند که ?تن از آنها دچار شوک قلبي و ديگري دچار شوک عصبي شد. اين افراد به وسيله ي آمبولانس به بيمارستان منتقل شدند. بنده به همراه آقاي زيني زاده مدير عامل باشگاه بلافاصله به عيادت اين عزيزان رفتيم و خوشبختانه بعد از آنکه ساعاتي را در بيمارستان تحت نظر پزشکان بودند ، مرخص شدند.
ديروز در دقايقي از بازي شاهد تشويق توني الويرا سرمربي فصل قبل تراکتور سازي بوديم ، نظر شما در اين باره چيست؟
 فصل قبل تيم توني به دليل بازي شناور و روان مورد توجه تماشاگران و هواداران بود و ديروز تماشاگران در ورزشگاه ، سبک بازي تيم توني را تشويق مي کردند ، نه خود توني را.
شما به عنوان رئيس کانون هواداران ، اين تشويق ها را خود جوش و برگرفته از احساسات هواداران مي دانيد يا معتقد به خط دهي به سکوها و تماشاگران هستيد؟
 بنده همواره سعي کرده ام که در سکو ها و در کنار هواداران باشم و چيزي که ديروز از آنها ديدم ، درخواست بازي زيبا از تيم بود و قصد آنها تبديل شعار توني به عنوان يک اهرم فشار براي تيم نبود.
امسال کانون هواداران را سيستماتيک تر و منظم تر از سال هاي قبل ديده ايم ، برنامه خاصي براي سامان دهي و ارايه خدمات به هواداران ميليوني تراکتور سازي نداريد؟
 دقيقا هدف ما از نظم بخشي به کانون هواداران ، ارايه خدمات به طرفداران پرشور و ميليوني تراکتورسازي و نظم بخشي به سکو ها در خلال تمرينات و بازي ها است ؛ چون اعتقاد دارم ، تراکتور بدون تماشاگرانش مفهومي ندارد و به اين هواداران بايد بها داد.

گفتگو : رضا گل محمدی مدیر وبسایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Header در تاریخ 1392/05/10 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

سلام وبتون عالیه
با تبادل لینک موافقید؟ شکلک
پاسخ : بله موافقم

این نظر توسط پسر روز در تاریخ 1392/05/09 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وب بسیار زیبایی داری به منم یه سری بزن اگه موافق با تبادل لینک هستی منا به اسم پسر روز لینک کن بعد بیا به من خبر بده لینکت کنم.
شکلک
پاسخ : چشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 795
  • بازدید ماه : 2,971
  • بازدید سال : 20,221
  • بازدید کلی : 178,976