loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 176 1392/06/22 نظرات (0)

تراکتوری ها در حضور بيش از 30 هزار طرفدارش مقابل ملوان بحران زده ایستاد صحبت هاي مدير عامل و برخي از بازيکنان را مي خوانيد

حسيني

در 10 دقيقه پاياني بعنوان مهاجم وارد مسابقه شد که در این موضوع عنوان کرد : بازيکن بايد در تمامي پست ها بتواند بازی کند و هرگز نبايد به تصميم مربي اعتراض کند، حتي اگر نيمکت نشين شود. من در تمرينات هم به عنوان مهاجم کار کرده ام و بازي من در اين پست پيش بيني شده بود.

حسيني در مورد حمايت نود دقيقه اي هواداران عنوان کرد: طرفداران ما يار هاي اصلي تراختور هستند و هيچ وقت حاشيه نداشته اند. او گفت: به نظرم اعتراض طرفداران در مسابقه گذشته مان در تبريز از تعصب زیاد آنها به تيم محبوبشان جرقه مي خورد؛ اما در اين وسط عده اي هم هستند که خط گرفته اند و به همين دليل نام مربي سابق را صدا مي زنند. حسینی در پايان عنوان کرد: حيلي آماده هستم و برخلاف شايعات، هيچ دلخوري بين من و سرمربي تيم نيست و به خاطر بي انظباطي ام تنبيه شده ام و خصومت ديگري در کار نيست.

ميثم بائو

بعد از حل سوء تفاهم ها و مشکلات به تراختور بازگشتم ولي مصدوميت کوچک گريبانم را گرفت و بعد از خوب شدن دوباره برگشتم و در آخر پیش از مسابقه با صبا به کمر درد دچار شده ام و اگر خدا بخواهد از شنبه به تمرينات برخواهم گشت، از شايعاتي مبني بر مشکلات بائو با طرفداران تراکتور مطلع نیستم و تا جايي که مي دانم يک نفر ب استفاده از اسم من در فيس بوک صفحه اي را باز کرده و سخنان بی ربط مي زند.

به خاطر رفاقت ديرينه با دکتر سروري و فيزيوتراپي به کلينيک پیروزی رفتم.

زيني

مدير عامل باشگاه تراکتور پس از این مسابقه عنوان کرد : ما از طرفدارانمون متشکریم که90 دقيقه از تيم طرفداری کردند و فشار کاذبي را بر تراکتور وارد نکردند و همچنين در مورد اختلاف وي با اعضاي هئيت مديره ( دلفکار ) گفت : ما در هئيت مديره هيچ اختلافي نداريم و شايد در جلسات اختلاف نظر هاي وجود داشته باشد که اختلافات نيز در جلسات حل مي شود و با يکديگر مشکل خاصي نداريم

در مورد حل مشکلات تراکتور که گفته می شد حل شده است گفت : نخير ما مشکلاتمان حل نشده است و هنوز مشکل مالي داريم و از سال پیش نيز بدهي هاي باشگاه مانده است و ميانگين پرداختي ما 29 درصد است که البته بعضي ها طبق قرارداد گرفته اند و بعضي ها که هميشه در مشکلات کنار ما بودند کمتر گرفته اند که تلاش مي کنيم پرداختي آنان را نيز به30 درصد برسانيم

وي در مورد التيماتوم به سر مربی عنوان کرد : ما التيماتوم نمي دهيم اما پس از مسابقه به آقاي جلالي در صورت نياز تذکر خواهيم داد

دقيقي

از طرفدارنمان مشکریم که ما را طرفداری کردند اما ما توانایی خوش حالی آنان را نداشتیم و اميدواريم در هفته های بعدی  بتوانيم جبران کنيم و البته در مسابقه با داماش نيز کار سختي را داريم و چمن مصنوعي عضدي رشت بزرگترين مشکل ما است .

دقيقي در مورد داوري نيزعنوان کرد : داوري در کل بد نبود ولي در محوطه جريمه روي من خطا شد که فکر مي کنم پنالتي بود ولي بايد فيلم بازي را ببينم تا درباره آن با قطعيت صحبت کتم

برچسب ها تراکتوری ها در حضور بيش از 30 هزار طرفدارش مقابل ملوان بحران زده ایستاد صحبت هاي مدير عامل و برخي از بازيکنان را مي خوانيد , حسيني در 10 دقيقه پاياني بعنوان مهاجم وارد مسابقه شد که در این موضوع عنوان کرد : , بازيکن بايد در تمامي پست ها بتواند بازی کند , ازيکن بايد در تمامي پست ها بتواند بازی کند و هرگز نبايد به تصميم مربي اعتراض کند , بازيکن بايد در تمامي پست ها بتواند بازی کند و هرگز نبايد به تصميم مربي اعتراض کند، حتي اگر نيمکت نشين شود. , من در تمرينات هم به عنوان مهاجم کار کرده ام و بازي من در اين پست پيش بيني شده بود , حسيني در مورد حمايت نود دقيقه اي هواداران عنوان کرد , طرفداران ما يار هاي اصلي تراختور هستند , طرفداران ما يار هاي اصلي تراختور هستند و هيچ وقت حاشيه نداشته اند. او گفت , به نظرم اعتراض طرفداران در مسابقه گذشته مان در تبريز از تعصب زیاد آنها به تيم محبوبشان جرقه مي خورد؛ , اما در اين وسط عده اي هم هستند که خط گرفته اند , اما در اين وسط عده اي هم هستند که خط گرفته اند و به همين دليل نام مربي سابق را صدا مي زنند. , حسینی در پايان عنوان کرد , حيلي آماده هستم و برخلاف شايعات , حيلي آماده هستم و برخلاف شايعات، هيچ دلخوري بين من و سرمربي تيم نيست , حيلي آماده هستم و برخلاف شايعات، هيچ دلخوري بين من و سرمربي تيم نيست و به خاطر بي انظباطي ام تنبيه شده ام و خصومت ديگري در کار نيست. , ميثم بائو بعد از حل سوء تفاهم ها و مشکلات به تراختور بازگشتم , ميثم بائو بعد از حل سوء تفاهم ها و مشکلات به تراختور بازگشتم ولي مصدوميت کوچک گريبانم را گرفت , ميثم بائو بعد از حل سوء تفاهم ها و مشکلات به تراختور بازگشتم ولي مصدوميت کوچک گريبانم را گرفت و بعد از خوب شدن دوباره برگشتم , بعد از حل سوء تفاهم ها و مشکلات به تراختور بازگشتم ولي مصدوميت کوچک گريبانم را گرفت و بعد از خوب شدن دوباره برگشتم و در آخر پیش از مسابقه با صبا به کمر درد دچار شده ام ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 2,955
  • بازدید سال : 20,205
  • بازدید کلی : 178,960