loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 323 1392/06/19 نظرات (4)

پس از تمرين روز يکشنبه ، بازار عکس و امضاء داغ بود اما صورت درهم مسعود ابراهيم زاده که پارکينگ را به طرف 206 خود می رفت چون پوتکي بر بدنه فوتبال بومي بود .

واقعا چرا با مسعود آقاي گل دوران نه چندان دور خود اين گونه کرديم ؟ آيا مسعود يک اجنبي بوده است که با هزينه ميلياردي و براي تهی نماندن غريزه به تبريز آمده است ؟

مجيد جلالي او را يکي از تاثير گذار ترين بازیکنان اين فصل دانست و در کنفرانس مطبوعاتي پس از مسابقه با سايپا عنوان کرد : ” مسعود برترین فوتبالیست و تاثير گذار ترين فوتبالیستان ماست ولي نمي دانم چرا چنين جوي عليه او است که باعث شد تا از ترس اين جو نتواند به ميدان برود ! ولي اين جو فوتبالي نيست و کساني خارج از فوتبال با او مشکل دارند “

مسعود اوزيل تبريز در اين فصل خوب در ترکيب جا افتاده و بازي هاي قابل قبولي را ارئه داده و درخشش باعث نيمکت نشيني بعضي از پر ادعا ها شده است ولي باز جوي غير قابل باور را درست مي کنيم تا فرزند آذربايجان ، بازيکني که جز پيراهن سرخ تراکتور پيراهني را نپوشيده است را چنان بر زمين مي کوبيم که داد غير خودي ها نيز در مي آيد .

اين اولين بار نيست که چنين حرکاتي را در قبال بازيکنان بومي انجام مي دهيم و البته از بومي مختص تبريز است و عادت کرده ايم تبريزي ها را در تبريز زير رگبار بگيريم و اين نامردي محض است و البته در گذشته نيز شاهد آن بوده ايم و شايد سن من به زور قد مي دهد ولي با براداران خطيبي و دين محمدي ها و باقري ها نيز چنين شده است و سپس مي گوئيم بي غيرتند ! چرا ؟

مانده ام چرا سرمايه هاي آذربايجان را نابود مي کنيم و بازيکنان مستاجري را که با هزينه هاي زياد براي يک سال تنوع به تبريز آمده اند را روي سر مي گذاريم و حلوا حلوا مي کنيم و صد البته منکر زحمات آنان نيز نيستيم و نمي شويم

ته دلتان سئوال مي کنيد که مگر از قهوه خانه و قليان خبر ندارم ؟ آري خبر دارم و فراتر از آن را خبر دارم .

و الان من از شما سئوال دارم ؟! شبها در جاده هاي وليعصر و رشديه ساعاتي را با ماشين گشته ايد ؟ چيزي نديده ايد ؟ در سال هاي قبلی چندين اخبار آبرو ريزي را شنيده و يا ديده ايد ؟ چرا لب به اعتراض باز نکرده ايد ؟ چرا بازيکناني که به يکباره ترک تبريز مي کنند را نمي گوئيد ؟ تا به حال چند مورد داشته ايم ؟ چه اتفاقاتي افتاده است و مي دانيد و هنوز هم همان ها را حلوا حلوا مي کنيم . نمي خواهم بيشتر از اين سخن را کش دهم و به بعضي ها بر بخورد و مجبور به پرده دري شويم ولي بيائيد فرزندان خود را به بهائي و به استوره هاي پوشالي ريالي متر نفروشيم .

بيائيد به فرزندان خود در داخل مجموعه اعتبار دهيم و اگر امروز حمايت ها را آغاز نکنيم ديگر نبايد دم از بومي گرايي کرد و ديگر نبايد مسعودها و فرشاد ها و ابراهيم ها را در تراکتور ديد .

کلاهتان را قاضي کنيد و اگر انصاف بر اين است ادامه دهيد . يا حق .

رضا گلمحمدی

برچسب ها پس از تمرين روز يکشنبه ، بازار عکس و امضاء داغ بود اما صورت درهم مسعود ابراهيم زاده که پارکينگ را به طرف 206 خود می رفت چون پوتکي بر بدنه فوتبال بومي بود , واقعا چرا با مسعود آقاي گل دوران نه چندان دور خود اين گونه کرديم ؟ , آيا مسعود يک اجنبي بوده است که با هزينه ميلياردي و براي تهی نماندن غريزه به تبريز آمده است ؟ , مجيد جلالي او را يکي از تاثير گذار ترين بازیکنان اين فصل دانست و در کنفرانس مطبوعاتي پس از مسابقه با سايپا عنوان کرد : , مجيد جلالي او را يکي از تاثير گذار ترين بازیکنان اين فصل دانست و در کنفرانس مطبوعاتي پس از مسابقه با سايپا عنوان کرد : ” مسعود برترین فوتبالیست و تاثير گذار ترين فوتبالیستان ماست , مجيد جلالي او را يکي از تاثير گذار ترين بازیکنان اين فصل دانست و در کنفرانس مطبوعاتي پس از مسابقه با سايپا عنوان کرد : ” مسعود برترین فوتبالیست و تاثير گذار ترين فوتبالیستان ماست ولي نمي دانم چرا چنين جوي عليه او است , مجيد جلالي او را يکي از تاثير گذار ترين بازیکنان اين فصل دانست و در کنفرانس مطبوعاتي پس از مسابقه با سايپا عنوان کرد : ” مسعود برترین فوتبالیست و تاثير گذار ترين فوتبالیستان ماست ولي نمي دانم چرا چنين جوي عليه او است که باعث شد تا از ترس اين جو نتواند به ميدان برود ! ولي اين جو فوتبالي نيست و کساني خارج از فوتبال با او مشکل دارند “ , مسعود اوزيل تبريز در اين فصل خوب در ترکيب جا افتاده و بازي هاي قابل قبولي را ارئه داده و درخشش باعث نيمکت نشيني بعضي از پر ادعا ها شده است , مسعود اوزيل تبريز در اين فصل خوب در ترکيب جا افتاده و بازي هاي قابل قبولي را ارئه داده و درخشش باعث نيمکت نشيني بعضي از پر ادعا ها شده است ولي باز جوي غير قابل باور را درست مي کنيم تا فرزند آذربايجان ، بازيکني که جز پيراهن سرخ تراکتور پيراهني را نپوشيده است , مسعود اوزيل تبريز در اين فصل خوب در ترکيب جا افتاده و بازي هاي قابل قبولي را ارئه داده و درخشش باعث نيمکت نشيني بعضي از پر ادعا ها شده است ولي باز جوي غير قابل باور را درست مي کنيم تا فرزند آذربايجان ، بازيکني که جز پيراهن سرخ تراکتور پيراهني را نپوشيده است را چنان بر زمين مي کوبيم که داد غير خودي ها نيز در مي آيد , اين اولين بار نيست که چنين حرکاتي را در قبال بازيکنان بومي انجام مي دهيم , اين اولين بار نيست که چنين حرکاتي را در قبال بازيکنان بومي انجام مي دهيم و البته از بومي مختص تبريز است , اين اولين بار نيست که چنين حرکاتي را در قبال بازيکنان بومي انجام مي دهيم و البته از بومي مختص تبريز است و عادت کرده ايم تبريزي ها را در تبريز زير رگبار بگيريم , اين اولين بار نيست که چنين حر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/06/22 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

دوستان و آقای حیدری مسعود بومی هست قبول ولی اینطور که نوشتین مفید نبوده و به نظر من برای لیگ ۱ بهتره تا لیگ برتر . امسال جلالی بازیکن زیادی داره و دقت کرده باشین ترکیب ثابتی تو هر بازی نداشته و به خود مسعود هم فرصت داده ولی در کنار سایر بازیکنان هیچی نداره … اینم بگم مطلب شما کمی تعصبی و رفاقتی شاید تحریر شده . اگه به فکر بومی بودن باشیم دیکه نباید سودای قهرمانی داشته باشیم و باید مثل گسترش فقط تیم داری کنیم … یک سری از دوستان رو نمیشه هیچ مدل راضی نگه داشت .

این نظر توسط aliii در تاریخ 1392/06/20 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

جناب آقای رضا گلمحمدی! بنده از خوانندگان دائمی سایت و گزارش ها و خبرهای شما می باشم.نمیدانم رفاقت بیش از حد باعث شده این مطلب را به رشته تحریر در بیاورید یا چشم خود را بخاطر تعصب به بازیکن بومی بر روی بعضی مسائل بسته اید؟
اول اینکه یک سوال اساسی ذهن بنده رو به خودش مشغول کرده اینه که چطور میشه که از زمان کمالوند در دسته اول تا کنون که چهار تا مربی عوض کردیم و ۵-۶ سال گذشته این بازیکن هنوز هم یک پای ثابت تراختور هست!و هر مربی میاد با این بازیکن ضعیف اصولاً مشکلی پیدا نمیکند!
الان در دوره کنونی پرستش بازیکنان بومی به هرقیمت منسوخ شده و نگاه تازه ای در دنیا باز شده است.
شما به آرسنال نگاه کنید،دهمین تیم برتر دنیاست،سومین باشگاه ثروتمند دنیا و همواره یکی از بیگ فور انگلیس.چند نفر بازیکن بومی دارد؟۱-والکات،۲-جک ویلشیر،۳-گیبس(که آنقدر قوی بوده اند که همواره به تیم ملی انگلیس دعوت شده اند)،بقیه بازیکنان بومیشان یا هنوز خیلی جوانند و یا آنقدر ضعیف بوده اند که به تیم های ضعیف تر نقل مکان نموده اند.
حال این مسعود اوزیل(!) شما چطور با امثال کمالوند،قلعه نوعی،تونی و جلالی کنار میاید ولی حتی یکبار به تیم ملی دعوت نمیشود؟
بازیهای ضعیف مسعود اوزیل آنقدر توی چشم میزند که ۹۰% طرفداران (چه با شعور فوتبالی بالا و چه بدون آن) بدین مسئله اذعان دارند.
مسعود بازیکن بدی نیست! اما نه برای تراختور بزرگ که داعیه قهرمانی دارد!
امیدوارم مسائل دیگری در نگارش این مطلب در حمایت از مسعود اوزیل دخیل نبوده باشد.موفق باشید.

این نظر توسط azary در تاریخ 1392/06/20 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

بمسعود مهاجمه اما مهجمای تیراختور میلیاردی بوده و هستند پس اون نمیتونه مهاجم باشه.وقتی که کمبود بازیکن داریم اون چن بار مدافع شده؟چن بار هافبک؟؟تنها پستی که اون بازی نکرده دروازبانیه!!!!!
اون تنها بازیکن فعلیه که تو تراختور پرورش یافته پس بومی تر از هر بومیه حتی فرشاد ابراهیم زاده ای که سنگشو به سینه میزنید فوتبالشو مدیونه داماش گیلانه!نه آذربایجان

بازیکنی که یه زمانی ملی پوش بوده اما الان نباید جلوی تیمی مثل فجر بازی کنه؟
حد بازیکنا چیه؟؟به جای بازی دادن به فرشادی که یواش یواش داره خودشو فراموش میکنه یا اون باسارای ترسو از مسعود استفاده بشه این تیم ضرر نمیکنه.

این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/06/20 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

بازی تراختور باملوان بهترین فرصت است تاهواداران ازابراهیم زاده هم حمایت ودلجوجی کنند بلاخره ازبازیکن بومی تراختوره وفرزندآذربایجانه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 3,111
  • بازدید سال : 20,361
  • بازدید کلی : 179,116