loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 487 1392/06/20 نظرات (1)

در بازي با صبا به 60 درصد ميزان آمادگي مان رسيديم.اميدوارم براي ليگ قهرمانان آسيا به آنچه مدنظرم هست برسيم.

مجيد جلالي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل ملوان عنوان کرد:من به عنوان مسول کانون مربيان فوتبال ايران درگذشت همکار خوب مان آقاي مهدي محمدي را به جامعه فوتبال و خانواده اش تسيلت مي گويم.اميدوارم قدر اين مربيان را بيشتر بدانيم.

وي ادامه داد:احتمالا روز خاصي براي ما خواهد بود و استاديوم کاملا پر شود.اميدوارم بتوانيم يک بازي روان و خوب و در شان هوادارانمان را ادامه بدهيم.

جلالی درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت:ما محروم نداريم اما چند مصدوم داريم که البته شرايط نسبتا خوبيدارند و من آنها را جزو 18 بازيکن مفروض کرده ام.اميدوارم به کمک تراکتورسازي بيايند.

وی درباره بحث تیم ملی و اختلافات به وجود آمده میان کی روش و فدراسیون فوتبال اظهار داشت:ما تقریبا همیشه از این مشکلات داریم.در این دوره که کی روش آمده،بیشترین امکانات را فراهم کرده اند.با این وجود هنوز هم می گوییم این امکانات کافی نیست.شرایط کشورمان طوری نیست که با هر کشوری بخواهیم بازی کنیم.ما محدودیت هایی داریم.البته کی روش هم حرفهای منطقی می زند.من وقتی به حرفهایش فکر می کنم،به او حق می دهم.می دانم در ذهنش چه می گذرد.

جلالی افزود:کي روش فکر مي کند که فوتبالیستان بايد هميشه در کنارش باشند و اين براي فوتبال ملي امکانپذير نيست.مثلا در فوتبال آلمان،انگليس و يا اسپانيا چنين چیزی وجود ندارد.تيم ملي در همين سه بازي آخر که به پيروزي رسيد،از طريق بازي بسته به هدفش رسيد و کي روش مي خواهد روش مدنظرش را پياده کند.به نظرم امسال ،سال ويژه اي است و همه بايد آن را درک کنند.

وي درباره روند تراکتورسازي گفت:من بايد در يک نشست دراين باره صحبت کنم و بگويم از کجا شروع کرديم و به کجا رسيديم.در بازي با صبا به 60 درصد ميزان آمادگي مان رسيديم.اميدوارم براي ليگ قهرمانان آسيا به آنچه مدنظرم هست برسيم.

جلالي راجع غيرقابل پيش بيني بودن تيم ملوان عنوان کرد:دقيقا این طور است.برابر ملوان بايد فکر کنيم که در بهترين روزش قرار دارد.نبايد به چنين تيمي فضا داد چون آنها نمایان کردند اگر فضا داشته باشند خطرناک مي شوند.

برچسب ها در بازي با صبا به 60 درصد ميزان آمادگي مان رسيديم.اميدوارم براي ليگ قهرمانان آسيا به آنچه مدنظرم هست برسيم. , مجيد جلالي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل ملوان عنوان کرد:من به عنوان مسول کانون مربيان فوتبال ايران درگذشت همکار خوب مان آقاي مهدي محمدي را به جامعه فوتبال و خانواده اش تسيلت مي گويم.اميدوارم قدر اين مربيان را بيشتر بدانيم , وي ادامه داد:احتمالا روز خاصي براي ما خواهد بود و استاديوم کاملا پر شود.اميدوارم بتوانيم يک بازي روان و خوب و در شان هوادارانمان را ادامه بدهيم. , جلالی درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت:ما محروم نداريم اما چند مصدوم داريم که البته شرايط نسبتا خوبي دارند و من آنها را جزو 18 بازيکن مفروض کرده ام.اميدوارم به کمک تراکتورسازي بيايند. , وی درباره بحث تیم ملی و اختلافات به وجود آمده میان کی روش و فدراسیون فوتبال اظهار داشت:ما تقریبا همیشه از این مشکلات داریم.در این دوره که کی روش آمده،بیشترین امکانات را فراهم کرده اند.با این وجود هنوز هم می گوییم این امکانات کافی نیست.شرایط کشورمان طوری نیست که با هر کشوری بخواهیم بازی کنیم.ما محدودیت هایی داریم.البته کی روش هم حرفهای منطقی می زند.من وقتی به حرفهایش فکر می کنم،به او حق می دهم.می دانم در ذهنش چه می گذرد , جلالی افزود:کي روش فکر مي کند که فوتبالیستان بايد هميشه در کنارش باشند و اين براي فوتبال ملي امکانپذير نيست.مثلا در فوتبال آلمان،انگليس و يا اسپانيا چنين چیزی وجود ندارد.تيم ملي در همين سه بازي آخر که به پيروزي رسيد،از طريق بازي بسته به هدفش رسيد و کي روش مي خواهد روش مدنظرش را پياده کند.به نظرم امسال ،سال ويژه اي است و همه بايد آن را درک کنند. , وي درباره روند تراکتورسازي گفت:من بايد در يک نشست دراين باره صحبت کنم و بگويم از کجا شروع کرديم و به کجا رسيديم.در بازي با صبا به 60 درصد ميزان آمادگي مان رسيديم.اميدوارم براي ليگ قهرمانان آسيا به آنچه مدنظرم هست برسيم. , جلالي راجع غيرقابل پيش بيني بودن تيم ملوان عنوان کرد:دقيقا این طور است.برابر ملوان بايد فکر کنيم که در بهترين روزش قرار دارد.نبايد به چنين تيمي فضا داد چون آنها نمایان کردند اگر فضا داشته باشند خطرناک مي شوند. ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط توحید در تاریخ 1392/06/21 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

دزد عزیز چرا مطالب رو دزدی میکنی کپی پیست کردن کل مطالب سایت جرم محسوب میشه اگه اعصابم خراب بشه و به حیران حیدری بگم چی کار میکنی کارت زاره:-S
اگه منم مطالب وبلاگم رو فقط از یه سایت ور میداشتم آمارم بهتر از این بود.شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 1,194
  • بازدید سال : 18,444
  • بازدید کلی : 177,199