loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 165 1392/06/31 نظرات (8)

توني اوليويرا پس از بیرون از تبريز، هنوز تيم جديدي براي خود دست و پا نکرده و اين روزها را بيشتر به تفريح و وقت‌گذراني در منزل سپري مي‌کند. وضعيت اولیویرا به خوبي در عکسي که پسرش در فيس‌بوک منتشر کرده، مشخص است. پسر اولیویرا البته اين روزها حسابي فعال است و به تازگی از يکي از خبرنگاران تبريزي خواسته تا با انجام نظرسنجي اينترنتي، نظر طرفداران تراکتور را در مورد برزگشت اولیویرا به ليگ برتر و البته تيمي به غير از تراختور، بپرسد. تيم مورد اشاره مطمئن مس کرمان نيست. چون بعد از شايعه مذاکره توني با مس، باشگاه کرماني با مظلومي توافق کرد. آيا خبر جديدي در راه است؟

شنيده مي شود سپاهان دومين تيمي است که با اين مربي وارد مذاکره شده است ولي فعلا جوابي از طرف پرتغالي به ايران مخابره نشده است .

برچسب ها توني اوليويرا پس از بیرون از تبريز، هنوز تيم جديدي براي خود دست و پا نکرده و اين روزها را بيشتر به تفريح و وقت‌گذراني در منزل سپري مي‌کند. وضعيت اولیویرا به خوبي در عکسي که پسرش در فيس‌بوک منتشر کرده، مشخص است. پسر اولیویرا البته اين روزها حسابي فعال است و به تازگی از يکي از خبرنگاران تبريزي خواسته تا با انجام نظرسنجي اينترنتي، نظر طرفداران تراکتور را در مورد برزگشت اولیویرا به ليگ برتر و البته تيمي به غير از تراختور، بپرسد. تيم مورد اشاره مطمئن مس کرمان نيست. چون بعد از شايعه مذاکره توني با مس، باشگاه کرماني با مظلومي توافق کرد. آيا خبر جديدي در راه است؟ شنيده مي شود سپاهان دومين تيمي است که با اين مربي وارد مذاکره شده است ولي فعلا جوابي از طرف پرتغالي به ايران مخابره نشده است . , توني اوليويرا پس از بیرون از تبريز، هنوز تيم جديدي براي خود دست و پا نکرده و اين روزها را بيشتر به تفريح و وقت‌گذراني در منزل سپري مي‌کند. وضعيت اولیویرا به خوبي در عکسي که پسرش در فيس‌بوک منتشر کرده، مشخص است. پسر اولیویرا البته اين روزها حسابي فعال است و به تازگی از يکي از خبرنگاران تبريزي خواسته تا با انجام نظرسنجي اينترنتي، نظر طرفداران تراکتور را در مورد برزگشت اولیویرا به ليگ برتر و البته تيمي به غير از تراختور، بپرسد. تيم مورد اشاره مطمئن مس کرمان نيست. چون بعد از شايعه مذاکره توني با مس، باشگاه کرماني با مظلومي توافق کرد. آيا خبر جديدي در راه است؟ شنيده مي شود سپاهان دومين تيمي است که با اين مربي وارد مذاکره شده است ولي فعلا جوابي از طرف پرتغالي به ايران مخابره نشده است . توني اوليويرا پس از بیرون از تبريز، هنوز تيم جديدي براي خود دست و پا نکرده و اين روزها را بيشتر به تفريح و وقت‌گذراني در منزل سپري مي‌کند. وضعيت اولیویرا به خوبي در عکسي که پسرش در فيس‌بوک منتشر کرده، مشخص است. پسر اولیویرا البته اين روزها حسابي فعال است و به تازگی از يکي از خبرنگاران تبريزي خواسته تا با انجام نظرسنجي اينترنتي، نظر طرفداران تراکتور را در مورد برزگشت اولیویرا به ليگ برتر و البته تيمي به غير از تراختور، بپرسد. تيم مورد اشاره مطمئن مس کرمان نيست. چون بعد از شايعه مذاکره توني با مس، باشگاه کرماني با مظلومي توافق کرد. آيا خبر جديدي در راه است؟ شنيده مي شود سپاهان دومين تيمي است که با اين مربي وارد مذاکره شده است ولي فعلا جوابي از طرف پرتغالي به ايران مخابره نشده است . , توني اوليويرا پس از بیرون از تبريز، هنوز تيم جديدي براي خود دست و پا نکرده و اين روزها را بيشتر به تفريح و وقت‌گذراني در منزل سپري مي‌کند. وضعيت اولیویرا به خوب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/07/02 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

salam agaye zeyni zade ma fagat toni ro mikhahim hamun amu sibilu ro khahesh mikonam saritar tasmim begirin

این نظر توسط vahid ormolo در تاریخ 1392/07/02 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

جرا به درد مانمی خوره اقای ugd

این نظر توسط UGD در تاریخ 1392/07/02 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

متاسفانه آقای جلالی در حد و اندازه تیراختور نبود و مسئولینی که این انتخواب رو کردند باید پاسخ گو باشند که نخواهند بود!! اما تونی نیز دیگر نمی تواند به درد تیراختور آذربایجان بخورد.

این نظر توسط علیTT در تاریخ 1392/07/01 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

تونی تولیگ ایران فقط واسه تیراختورمربیگری میکنه والسلام

این نظر توسط فوتبالدوست در تاریخ 1392/07/01 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم مدیریت تراکتور هم به فکر پلان “بی” بوده و با احتمال عدم نتیجه گیری آقای جلالی ( فعلاقریب به یقین ) ، مطابق عملکرد همه مدیران ، که معمولا با پیش بینی خود از اوضاع و احوال ، برای از دست ندادن همه فرصتها تماس هایی با گزینه ها ی احتمالی نجات ، قبل از متلاشی شدن مجموعه و مهدوری همه امکانات و سرمایه گذاری ها ، انجام میدهند ، اقدامات خود را آغاز کرده باشند .

این نظر توسط azerturk در تاریخ 1392/07/01 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

تونی عزیز پدر محبوب تیرختور تا جائی که من میدونم حاضر نیست با سایر تیم های ایرانی قرارداد ببنده شاید دوباره بره با عرب ها قرارداد ببنده ولی با بقیه تیم های ایرانی بعید می دونم. اون خودش رو متعلق به تیرختور میدونه بنابراین هرگز حاضر نمیشه با رقیب های تیرختور قرارداد ببنده تا همین لحظه هم تو فیس بوک شهر مقیم خودش رو نه لیسبون که تبریز معرفی کرده و در رابطه با شغلش هم نوشته سرمربی تیرختورسازی، تونی مثه ما شرقی ها دورو و یه بام و چندهوائی نیست، فعلاً که علیرغم بی مهری برخی از هوادارا باز هم از عشقش به تیرختور دست نکشیده و انشاءالله دست هم نخواهد کشید. چون عشق ما به اون و اون به تیرختور و ما، اصلاً مادی نیست و صد در صد معنوی و عاطفیه. باید از روزی بترسیم که خیانت خائنین، بی مهری برخی از هوادارا و مسئولین نسبت به تونی عزیز و نیرنگ دشمنامون باعث بشه که پدر محبوبمان سرخورده بشه و اطلاعات شخصی اش رو تو فیس بوک عوض کنه:-( امیدوارم که همچین اتفاقی هرگز رخ نده امیدوارم تونی همیشه مثه این عکس سالم و سرحال باشه و تو قلبش جز بنفیکا، پورتو و تیرختور، اسم تیم دیگه ای نباشه.

این نظر توسط vahid ormolo در تاریخ 1392/07/01 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

آقای زینی زاده دارن مربی محبوب ما روروهوامیزنن اگر اون بره سپاهان قهرمانی دور از دسترسه جون اگر جلالی هم خوب نتیجه بگیره باز نمی تونه قهرمان بشه جون قهرمان سپاهان ولی تونی ما بامرامه و بغیراز تراکتور در ایران در تیم دیگری سرمربی گری نمیکنه آقای زینی زاده صدای قلب هوادار هارو بشنو ودست بجنبون

این نظر توسط Milad در تاریخ 1392/07/01 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

تونی مال تراکتور هست و عشق و عاشق تراکتور !! هوادارا هم عشقشون تونی هست …… پس تونی به هیچ جایی غیر تراکتور نمیره….. آقای زینی زاده دست بجنبون !


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 3,020
  • بازدید سال : 20,270
  • بازدید کلی : 179,025