loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 167 1392/06/26 نظرات (0)

نصرتي شماره 20 تراختور در 2 مسابقه قبلی تراختور در يادگار دو مسابقه متفاوت را نشان داده است. او در برابر سايپا با گل دقيقه 90 ناجي تيم شد و نمره 20 گرفت اما در مقابل ملون عملکرد مناسبي نداشت و به سوژه خبرنگاران براي پرسش سوال از جلالي در کنفرانس خبري بعد از مسابقه تبديل شد. البته نصرتي از عملکرد خود دفاع مي‌کند و خودش اعتقاد دارد که در بازي با ملوان هم نمايش خوبي داشته است.

باز هم که در يادگار تساوی کرديد؛ کي قرار است طرفداراني که براي تشويق تيم مي‌آيند را راضي به خانه برگردانيد؟

خيلي سخت است که آدم مقابل طرفداران ضایع شود. اگر خدا بخواهد مسابقه های بعدي برنده مي‌شويم و تلافي هفته های قبلی  را در مي‌آوريم. در مسابقه با سايپا جو سنگيني بر استاديوم حاکم بود و استرس مانع از ارائه مسابقه خوب ما شد ولی برابر ملوان فقط بدشانسي مانع از برد شد و شرمنده هواداران شديم.

چرا خودت اينقدر بالا و پایین داري؟‌ مقابل سايپا ناجي تراکتور و جلالي بودي اما مقابل ملوان خوب کار نکردي.

به نظرم در هر دو مسابقه خوب بودم ولي بايد تلاش کنم تا بهتر از اين شوم. در مورد گل‌هاي خورده هم نبايد گفت يک نفر مقصر است؛ چون وقتي تيم گل مي‌زند تلاش تمام تيم نتيجه داده است و زماني که گل مي‌خورد کل تيم بد بوده‌اند.

مسابقه با ملوان شرايط ورزشگاه يادگار هم بسيار بهتر از گذشته شد. فکر مي‌کردي در دو هفته جو استاديوم اين‌طور تغيير کند؟

از خدا متشکریم که طرفداران اين را فهمیدند که بايد را تيم طرفداری کنند. ما امسال مي‌خواهيم قهرمان شويم و  قهرماني بدون طرفداری طرفداران دور از دسترس است. بايد سکو و تيم يکدل باشند تا به آن چيزي که مي‌خواهيم برسيم.

سال قبل بحران‌هاي تراختور از مسابقه با داماش آغاز شد؛ اين هفته هم با داماش مسابقه داريد. نگران تکرار تاريخ نيستيد؟

اگر خدا بخواهد اين‌گونه نخواهد بود. از مسابقه با داماش به‌عنوان يک فرصت استفاده خواهيم کرد و با پیروزی يک قدم به سمت قهرماني خواهيم برداشت. تمام تلاشمان براي قهرماني است و به آن خواهيم رسيد.

برچسب ها نصرتي شماره 20 تراختور در 2 مسابقه قبلی تراختور در يادگار دو مسابقه متفاوت را نشان داده است , او در برابر سايپا با گل دقيقه 90 ناجي تيم شد , او در برابر سايپا با گل دقيقه 90 ناجي تيم شد و نمره 20 گرفت , او در برابر سايپا با گل دقيقه 90 ناجي تيم شد و نمره 20 گرفت اما در مقابل ملون عملکرد مناسبي نداشت و , او در برابر سايپا با گل دقيقه 90 ناجي تيم شد و نمره 20 گرفت اما در مقابل ملون عملکرد مناسبي نداشت و به سوژه خبرنگاران براي پرسش سوال از جلالي در کنفرانس خبري بعد از مسابقه تبديل شد. , البته نصرتي از عملکرد خود دفاع مي‌کند و خودش اعتقاد دارد که در بازي با ملوان هم نمايش خوبي داشته است , باز هم که در يادگار تساوی کرديد؛ کي قرار است طرفداراني که براي تشويق تيم مي‌آيند را راضي به خانه برگردانيد؟ , خيلي سخت است که آدم مقابل طرفداران ضایع شود. , اگر خدا بخواهد مسابقه های بعدي برنده مي‌شويم , اگر خدا بخواهد مسابقه های بعدي برنده مي‌شويم و تلافي هفته های قبلی را در مي‌آوريم. , در مسابقه با سايپا جو سنگيني بر استاديوم حاکم بود , در مسابقه با سايپا جو سنگيني بر استاديوم حاکم بود و استرس مانع از ارائه مسابقه خوب ما شد , در مسابقه با سايپا جو سنگيني بر استاديوم حاکم بود و استرس مانع از ارائه مسابقه خوب ما شد ولی برابر ملوان فقط بدشانسي مانع از برد شد و شرمنده هواداران شديم , چرا خودت اينقدر بالا و پایین داري؟‌ مقابل سايپا ناجي تراکتور و جلالي بودي اما مقابل ملوان خوب کار نکردي. , به نظرم در هر دو مسابقه خوب بودم , به نظرم در هر دو مسابقه خوب بودم ولي بايد تلاش کنم , به نظرم در هر دو مسابقه خوب بودم ولي بايد تلاش کنم تا بهتر از اين شوم. , در مورد گل‌هاي خورده هم نبايد گفت يک نفر مقصر است؛ , چون وقتي تيم گل مي‌زند تلاش تمام تيم نتيجه داده است و زماني که گل مي‌خورد کل تيم بد بوده‌اند. , مسابقه با ملوان شرايط ورزشگاه يادگار هم بسيار بهتر از گذشته شد. فکر مي‌کردي در دو هفته جو استاديوم اين‌طور تغيير کند؟ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 1,131
  • بازدید سال : 18,381
  • بازدید کلی : 177,136