loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 181 1392/06/21 نظرات (1)

روياي صدرنشيني تراختور با اين مساوی از دست رفت.اين در حالي است که ملواني ها با اين نتيجه خوب سروساماني به وضع خود دادند
گل ها : دغاغله (12)و زارع (51) براي ملوان و کريمي (21، پنالتي) و انصاري فر (45) براي تراکتور)
ورزشگاه يادگار امام ، تماشاچي : 30هزارنفر، ساعت18
داور:سيد مهدي سيدعلي، بهرام کياني، بابک عباسقلي زاده، سيد وحيد کاظمي
اخطار:زارع (ملوان)

تراختور : حامد لک – حبيب گرداني ، محمدنصرتي ، مرتضي اسدي، محمد ايرانپوريان ، مهدي کياني ، علي کريمي ،فرشاد احمد زاده(65 مهدي کريميان) ، محسن ربيع خواه(55 محمد ابراهيمي) ، کريم انصاري فرد ، سعيد دقيقي
سرمربي: مجيد جلالي
ملوان : پاشنکو – سيامک کوروشي ، احمد اهي ، اميرحسين فشنگچي ، سيد احمد مهدي زاده ، سهيل رحماني ، مازيار زارع ،سعيد يوسف زاده(71 ايوور ويتسر) ، مهدي دغاغله (88 رمضاني)، محسن يوسفي ( 63 شاهين ثاقبي)
سرمربي: دراگان اسکوکيچ

شاگردان مجيد جلالي که به دنبال تصاحب صدر جدول هستند، اين بازي را هجومي آغاز و تلاش کردند که با ارسال توپ از جناحين به گل برسند، اما اين اتفاق نيفتاد و بازيکنان ملوان که چشم به ضد حملات داشتند، در ادامه جلو کشيده و بازي را به تعادل رساندند.
در دقيقه 13 و بر روي اشتباه مسلم خط دفاعي تراکتورسازي، دغاغله مهاجم تيم ملوان با
حامد لک دروازه بان تيم تراکتورسازي در موقعيت تک به تک قرار گرفت و پس از پشت سرگذاشتن اين دروازه بان و مدافع مياني تيم ملوان توپ را وارد دروازه تيم تراکتورسازي کرد.
در ادامه بازيکنان تيم تراکتورسازي که از دريافت اين گل شگفت زده شده بودند، حملات خود را بار ديگر از سر گرفتند و چندين بار از جناحين صاحب موقعيت شدند که هيچ کدام به گل تبديل نشد، اما در دقيقه 21 به دنبال ارسال ضربه کرنر به روي دروازه تيم ملوان و خطاي مدافعان اين تيم روي مهاجمان تراکتور، داور به سود اين تيم اعلام ضربه پنالتي کرد که کريمي اين توپ را در دقيقه 22 به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند.
اما اين پايان کار دو تيم در نيمه نخست نبود و چندين بار ديگر بازيکنان تيم تراکتورسازي صاحب موقعيت شدند و سرانجام شاگردان مجيد جلالي مزد برتري خود را در نيمه نخست با گلزني انصاري فرد گرفتند.
نيمه دوم باز هم بر خلاف جريان بازي بازيکنان تيم ملوان خيلي زود به گل رسيدند ملواني ها در دقيقه 51 پشت محوطه جريمه تيم تراکتورسازي صاحب ضربه يک ايستگاهي شدند و بدنبال ارسال اين توپ به محوطه جريمه تيم تراکتورسازي مازيار زارع کاپيتان تيم ملوان از غفلت مدافعان حريف سود برد و توپ را بدون مزاحمت آنان با يک ضربه بغل پا دقيق به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند.
در ادامه مربی که از نتيجه ناراضي بود، تغييراتي در تيم بوجود آورد و محمد ابراهيمي را به جاي محسن ربيع خواه و مهدي کريميان را جايگزين فرشاد احمد زاده کرد تا بلکه تيمش به گل برسد، اما تلاش شاگردانش نتيجه اي در برنداشت و بازي با همان نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

شرح گل ها :
۱-۰ ملوان : فرار عالی دغاغله روی پاس کم نظیر فشنگچی  این مهاجم را با لک تک به تک کرد و دریبل عرضی دغاغله ورزشگاه یادگار امام را به سکوت دعوت کرد.
۱-۱ :خطای پنالتی عجیب روی ضربه کرنر تراکتور را علی کریمی به زیبایی به طاق دروازه ملوان کوبید.ملوانی ها روی این تصمیم به داور اعتراض داشتند.
۲-۱ ( تراکتور): درحالیکه بازی رو به پایان بود ، مازیار زارع در یک صحنه نامتعادل ، پشت محوطه جریمه توپ را به گردانی داد که او با یک شوت سرضرب توپ را به ملوان کوبیدو انصاری فر در ریباند دروازه ملوان را باز کرد.
۲-۲( ملوان ): در حالی که تراکتور بازی را در دست داشت ، مازیار زارع روی یک ضربه شروع مجدد گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. او سانتر بلند از جناح چپ را که مقابل پایش افتاده بود رد یک رفت و برگشت از محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد .

 بهترين بازيکن : پاشنکو ستاره ملوان در مسابقه امروز بود. اين گلر اهل مولداوي سه سيو عالي در همین مسابقه داشت . به جز او علي کريمي هم در ترکيب تراختور خوب نمايش داد .

اتفاق ويژه: ملوان يک بار ديگر در بیرون از خانه فرصت طلب بود و تراختور در يک مسابقه خانگي ديگر امتياز از دست داد. اين پارادوکس دو تيمي است که از مسابقه برابر طرفداران خود مي ترسند!

برچسب ها روياي صدرنشيني تراختور با اين مساوی از دست رفت. , اين در حالي است که ملواني ها با اين نتيجه خوب سروساماني به وضع خود دادند , گل ها : دغاغله (12)و زارع (51) براي ملوان و کريمي (21، پنالتي) و انصاري فر (45) براي تراکتور) ورزشگاه يادگار امام ، تماشاچي : 30هزارنفر، ساعت18 داور:سيد مهدي سيدعلي، بهرام کياني، بابک عباسقلي زاده، سيد وحيد کاظمي اخطار:زارع (ملوان , تراختور : حامد لک – حبيب گرداني ، محمدنصرتي ، مرتضي اسدي، محمد ايرانپوريان ، مهدي کياني ، علي کريمي ،فرشاد احمد زاده(65 مهدي کريميان) ، محسن ربيع خواه(55 محمد ابراهيمي) ، کريم انصاري فرد ، سعيد دقيقي , سرمربي: مجيد جلالي ملوان : پاشنکو – سيامک کوروشي ، احمد اهي ، اميرحسين فشنگچي ، سيد احمد مهدي زاده ، سهيل رحماني ، مازيار زارع ،سعيد يوسف زاده(71 ايوور ويتسر) ، مهدي دغاغله (88 رمضاني)، محسن يوسفي ( 63 شاهين ثاقبي) سرمربي: دراگان اسکوکيچ , شاگردان مجيد جلالي که به دنبال تصاحب صدر جدول هستند، اين بازي را هجومي آغاز و تلاش کردند که با ارسال توپ از جناحين به گل برسند، اما اين اتفاق نيفتاد و بازيکنان ملوان که چشم به ضد حملات داشتند، در ادامه جلو کشيده و بازي را به تعادل رساندند. , در دقيقه 13 و بر روي اشتباه مسلم خط دفاعي تراکتورسازي، دغاغله مهاجم تيم ملوان با حامد لک دروازه بان تيم تراکتورسازي در موقعيت تک به تک قرار گرفت و پس از پشت سرگذاشتن اين دروازه بان و مدافع مياني تيم ملوان توپ را وارد دروازه تيم تراکتورسازي کرد , در ادامه بازيکنان تيم تراکتورسازي که از دريافت اين گل شگفت زده شده بودند، حملات خود را بار ديگر از سر گرفتند و چندين بار از جناحين صاحب موقعيت شدند که هيچ کدام به گل تبديل نشد، اما در دقيقه 21 به دنبال ارسال ضربه کرنر به روي دروازه تيم ملوان و خطاي مدافعان اين تيم روي مهاجمان تراکتور، داور به سود اين تيم اعلام ضربه پنالتي کرد که کريمي اين توپ را در دقيقه 22 به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند , اما اين پايان کار دو تيم در نيمه نخست نبود و چندين بار ديگر بازيکنان تيم تراکتورسازي صاحب موقعيت شدند و سرانجام شاگردان مجيد جلالي مزد برتري خود را در نيمه نخست با گلزني انصاري فرد گرفتند. , نيمه دوم باز هم بر خلاف جريان بازي بازيکنان تيم ملوان خيلي زود به گل رسيدند ملواني ها در دقيقه 51 پشت محوطه جريمه تيم تراکتورسازي صاحب ضربه يک ايستگاهي شدند و بدنبال ارسال اين توپ به محوطه جريمه تيم تراکتورسازي مازيار زارع کاپيتان تيم ملوان از غفلت مدافعان حريف سود برد و توپ را بدون مزاحمت آنان با يک ضربه بغل پا دقيق به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند. , در ادامه مربی که از نتيجه نارا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1392/06/23 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

وقتی توپو در اختیار داریم سعی میکنیم به سرعت به جلو منتقلش کنیم.برای این کار هر ۲ دفاع کناریمون به سرعت به جلو میرن در حالی که شعاع حرکتی پوشش دهنده های این دو مدافع اصلا مشخص نیس و بعد گل همه ی تقصیرارو گردن ایران پوریان میندازیم در حالی که با اختلاف تکنیکی خیلی بالایی بهترین مدافع راست ایرانه چون بدون انجام حرکات اضافی و بدون اینکه ۱۰۰ درصد اطمینان پیدا نکنه کاری انجام نمیده.توپ رو به چپ و راست میبریم و با یک و دوی ساده سانتر میکنیم عجب تاکتیک پیچیده و غیر قابل پیشبینی!!! هر چقدم وقت بگذره بدتر خواهیم شد چون فشارها بیشتر میشه و تیم ناهماهنگ تر. و خواهشا نگین فرصت بدیم فرصت بدیم چون با احتساب پیش فصلو و ۹ هفته هنوز هیچی ندیدیم . خداییش ۴ بردیکه بدست اوردیم بجز بازی با صبا شانسی بود و شاهکار تاکتیکی انجام ندادیم.اگه تصاعدی امتیزات رو با این بازی ها تا اخر فصل حساب کنیم تقریبا با خوشبینی میشیم ۵۷ امتیاز از ۹۰ امتیاز ممکن که باید به اینها خستگی و بار روانیه لیگ اسیا و بازیکنای تیم ملی و جام حذفی رو اضافه کنید.در کل درجا زدنمون تابلوئه و باید فکر قهرمانی رو تو هر زمینه رو نبینیم!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 847
  • بازدید ماه : 3,023
  • بازدید سال : 20,273
  • بازدید کلی : 179,028