loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 358 1392/06/30 نظرات (14)

سانتر سيف الهى و بازگشت توپ توسط طالبى در پشت شش قدم به متوسل زاده رسيد که ضربه قيچى او بدخلاف جريان مسابقه گل ائل داماش را به ثمر رساند

سايت گل – آدينه 29 شهريورماه 92 – ساعت 17:15
داماش ?(امين متوسل زاده دقيقه 74) – 0 تراکتورسازى
ليگ برتر ، جام خليج پارس ، دوره سيزدهم ، هفته دهم
ورزشگاه دکتر عضدى رشت – هوادار : 8 هزار نفر
داور: تو حق وردى ، کمک داوران: حسين طالقانى و محمدرضا کنارى
کارت زرد:ميلاد شيخ فخرالدينى دقيقه 85 (تراکتورسازى) -
داماش گيلان:
ميلاد فراهانى، محمد مختارى، ابوذر رحيمى، هادى محمدى( از دقيقه 80 محمد سياه)، رضا کاردوست، محمد آبشک( از دقيقه 69 هادى سهرابى)، روح الله سيف الهى، مرتضى ابراهيمى، الوالفضل حاجى زاده، بوبکر کبه، مسعود حسن زاده(امين متوسل زاده از دقيقه 56).
سرمربى: افشين ناظمى.

تراکتورسازى تبريز:
حامد لک، محمد ايرانپوريان، سيد محسن حسينى( از دقيقه 79 ميلاد شيخ فخر الدينى)، فرشيد طالبى، مرتضى اسدى، مهدى کيانى، مهدى کريميان، فرشاد احمدزاده( از دقيقه 67 ميثم بائو)، جواد کاظميان، سعيد دقيقى، محمد ابراهيمى( از دقيقه 62 کريم انصارى فرد).
سرمربى: مجيد جلالى.


شرح بازى:
دو تيم چهارم و نهم جدول شروع گر يکى ديگر از بازی هاى هفته دهم ليگ برتر هستند. بازی اى که براى هر دو تيم حساس است و تاثيرى مستقيم در جايگاه جدولى شان دارد. داماش اين بازی را با 7 مصدوم و محروم شروع کرد و تتراختور هم سه بازيکنش را به دليل مصدوميت در خدمت نداشت و با پنج تغيير نسبت به باز با ملوان گام به زمين گذاشت.
نيمه اول:
بازی دو تيم برخلاف انتظار خيلى مسابقه پرهيجانى از کار در نيامد و موقعيت هاى حاصله از دو حریف روى دروازه هاى هم هيچکدام خطر صد در صدى نبود. اولین موقعيت خطرناک روى ضربه کاشه کاظميان و ضربه سر طالبى روى داد که با فاصله اندک به بیرون رفت. داماشى ها روى ضربه سر اتفاقى کبه از سانتر سيف الهى حاصل شد مى توانستند به گل برسند که توپ توسط حامد لک به کرنر ارسال کرد.
در دقيقه سي و دو ضربه ماشته سيف الهى با اختلاف اندک از دروازه تراختور به بیرون رفت . تک به تک سعيد دقيقى با ميلاد فراهانى شايد حساس ترين موقعيت اين مسابقه بود که توسط فراهانى مهار شد. به هر نيمه اول با تساوى بدون گل به پايان رسيد تا دو تيم براى کسب حداکثر امتياز چشم به حرفهاى مربيانشان بدوزند.
نيمه بعدی:
اين نيمه را بايد به دو قسمت تقسيم کرد که بخش اول آن از نيمه اول هم کم تحرکتر بود! امااز دقيقه شصت و پنج به بعد خيمه آذری ها روى دروازه داماش و صد حمله هاى داماش مسابقه را جذاب تر از بيش از يکساعت گذشته کرد. دقيقه ?? اشتباه حاجى زاده موجب شد تا انصارى فرد يک پاس تک به تک به دقيقى بدهد که توپ دقيقى توسط فراهانى پيش تاخته به کرنر فرستاده شد. دقيقه ?? انصارى فر بازهم در حالى که مدافعان حریف را پشت سر گذاشته بود با فراهانى تک به تک شد و بازهم دروازه بان نجات دهنده داماش شد. در دقيقه ?8 اين بار کاظميان به بیرون ارسال شد. دقيقه 72 پاس هادى سهرابى به متوسل زاده داخل محوطه جريمه با سوت سرکش او به بیرون ارسال شد.
بعد از گل رشتی ها فشار آذری ها زیاد شد و در دو موقعيت دوباره دروازه بان بود که نجات دهنده دروازه داماش بود.
شرح گلها:
داماش 1-0 تراکتورسازى: سانتر سيف الهى و بازگشت توپ توسط طالبى در پشت شش قدم به متوسل زاده رسيد که ضربه قيچى او بدخلاف جريان مسابقه گل اول داماش را به ثمر رساند.

برچسب ها نيمه بعدی: اين نيمه را بايد به دو قسمت تقسيم کرد که بخش اول آن از نيمه اول هم کم تحرکتر بود! امااز دقيقه شصت و پنج به بعد خيمه آذری ها روى دروازه داماش و صد حمله هاى داماش مسابقه را جذاب تر از بيش از يکساعت گذشته کرد. دقيقه ?? اشتباه حاجى زاده موجب شد تا انصارى فرد يک پاس تک به تک به دقيقى بدهد که توپ دقيقى توسط فراهانى پيش تاخته به کرنر فرستاده شد. دقيقه ?? انصارى فر بازهم در حالى که مدافعان حریف را پشت سر گذاشته بود با فراهانى تک به تک شد و بازهم دروازه بان نجات دهنده داماش شد. در دقيقه ?8 اين بار کاظميان به بیرون ارسال شد. دقيقه 72 پاس هادى سهرابى به متوسل زاده داخل محوطه جريمه با سوت سرکش او به بیرون ارسال شد. بعد از گل رشتی ها فشار آذری ها زیاد شد و در دو موقعيت دوباره دروازه بان بود که نجات دهنده دروازه داماش بود. , نيمه اول: بازی دو تيم برخلاف انتظار خيلى مسابقه پرهيجانى از کار در نيامد و موقعيت هاى حاصله از دو حریف روى دروازه هاى هم هيچکدام خطر صد در صدى نبود. اولین موقعيت خطرناک روى ضربه کاشه کاظميان و ضربه سر طالبى روى داد که با فاصله اندک به بیرون رفت. داماشى ها روى ضربه سر اتفاقى کبه از سانتر سيف الهى حاصل شد مى توانستند به گل برسند که توپ توسط حامد لک به کرنر ارسال کرد. در دقيقه سي و دو ضربه ماشته سيف الهى با اختلاف اندک از دروازه تراختور به بیرون رفت . تک به تک سعيد دقيقى با ميلاد فراهانى شايد حساس ترين موقعيت اين مسابقه بود که توسط فراهانى مهار شد. به هر نيمه اول با تساوى بدون گل به پايان رسيد تا دو تيم براى کسب حداکثر امتياز چشم به حرفهاى مربيانشان بدوزند. , شرح گلها: داماش 1-0 تراکتورسازى: سانتر سيف الهى و بازگشت توپ توسط طالبى در پشت شش قدم به متوسل زاده رسيد که ضربه قيچى او بدخلاف جريان مسابقه گل اول داماش را به ثمر رساند. , نيمه بعدی: اين نيمه را بايد به دو قسمت تقسيم کرد که بخش اول آن از نيمه اول هم کم تحرکتر بود! امااز دقيقه شصت و پنج به بعد خيمه آذری ها روى دروازه داماش و صد حمله هاى داماش مسابقه را جذاب تر از بيش از يکساعت گذشته کرد. دقيقه ?? اشتباه حاجى زاده موجب شد تا انصارى فرد يک پاس تک به تک به دقيقى بدهد که توپ دقيقى توسط فراهانى پيش تاخته به کرنر فرستاده شد. دقيقه ?? انصارى فر بازهم در حالى که مدافعان حریف را پشت سر گذاشته بود با فراهانى تک به تک شد و بازهم دروازه بان نجات دهنده داماش شد. در دقيقه ?8 اين بار کاظميان به بیرون ارسال شد. دقيقه 72 پاس هادى سهرابى به متوسل زاده داخل محوطه جريمه با سوت سرکش او به بیرون ارسال شد. بعد از گل رشتی ها فشار آذری ها زیاد شد و در دو موقعيت دوباره دروازه بان بود که نجا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Milad در تاریخ 1392/06/31 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

جلالی باید همین هفته گورش رو گم کنه و هر چه سریعتر تونی بیاد تا بیشتر از این آبروی آذربایجان نرفته ! به چیمون بنازیم الان؟؟؟ به بازیهای افتضاح ؟؟؟ به نتیجه نگرفتنها؟؟؟ به پاس کاری بدمون؟؟؟؟ پس چه دلیلی داره یه مربی بعد از ۱۰ بازی اشتباه و مسخره هنوزم توی تیم باشه؟؟؟؟ بابا گسترش فولاد بعد ۱۰ بازی شده یه تیم بزرگ !!! گسترشی که برای اولین بار میفهمه لیگ برتر چیه !!! اونوقت ما که این همه ساله توی لیگیم عین یه تیم دسته سومی بازی میکنیم !!

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/06/31 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

متاسفم برا فوتبال فهم هایی مثه شما که افکارتون عین مربیتون واسه ۱۰ سال پیشه!!! اولا که مربی های خیلی حرفه ای تر از جلالی داریم که میدونن چطور تیمو بهتر از این بکنن.افکار تونی مثه افکار شما نیسکه به ۶ هفته زمان نیاز داشته باشه افکارشو تحمیل کنه نه تونی کر و لاله نه بازیکنا.نشون به این نشون که جلالی گفت از هفته ی ۶ به بعد تراکتورو ببینین که ماشالا داریم میبینیم.بعدش فرمودین که بازیکنا با تونی مخالفن پس اونوقت بازیکنای تراکتور اماتورن که نتیجه میگیریم هوادارای اماتوری مثه شما داریم.بعدشم تیم داماش فلج نبودکه اوناهم موقعیت داشتن.خب اگه یه مربی بهتر از جلالی مثل تونی بیاد شاید بتونه تو ۶ هفته ی معروف جنابعالی نتایج بهتر از این بگیره تا هوادارایی مثه شما جلو تلوزیون میخکوب بشن و بیا اینجا کامنت بذارن یاشاسین تونی!بعدشم جنابعالی انقد گیجین که تونی و جلالی رو تو امتیازا تو این هفته مقایسه میکنین!!! هوادارایی مثه شما که نفهمیدن تونی رفتن و جلالی اومدن یعنی چی و الانم نمیدونین!تیم مثلا حرفه ای که ازمایشگاه نیس هرسال یکی بیاد تفکر بریزه.اخه فوتبال ایران چیه که بخواد بادانش ترین مربیش گل به سر تراکتور بزنه.حداقل تونی بیاد بدونیم بهتر از این میشیم نه اینکه با هر باختی جنابعالی بیاین اینجاصحبت از فرصت بزنین.فقط از این مطمئنم از همه فوتبال شناسای ایران بهتر بلدم مربیگری کنم و واسه حرفام دلیل و مدرک بیارم

این نظر توسط حبیب در تاریخ 1392/06/30 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

امین خان از طرز حرف زدنت مشخصه کی خره کی ادم و کی نفهمه کی باشعور اقای گیج الو تونی هم پارسال تا هفته ی دهم این نتایج رو گرفته بود ولی همه قبول داریم که سبک بازی تونی از این خوبتر بود وحتی تو اسیا لنگه نداشت اما الان تعویض مربی به هیچ وجه به صلاح تیم نیس تا تونی بیاد با بازیکنا ونوع بازیشون اشنا بشه ۶هفته زمان میبره بعدش بعضی از بازیکنا شدیدا مخالف تونی هستن با اومدن تونی هرج ومرج به پا میشه تو تیم واین یعنی نابودی تیراختور مجید جلالی که بابای من نیس ازش حمایت کنم ولی تو بازی داماش تو ۷دقیقه سه تا تک به تک از دست میدیم گناه جلالی چیه ؟؟؟امین خان تو از اون دسته ادمایی هستی کهفک میکنی خیلی میفهمی ولی در واقع حداقل از فوتبال هیچی نمیفهمی

این نظر توسط vahid ormolo در تاریخ 1392/06/30 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

جلالیدن بیزه سرمربی جیخماز

این نظر توسط ارمین اویرا در تاریخ 1392/06/30 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

عیبی یوخ .عوضش اقای جلالی قول داده تیم ما از ۳جام یکی رو می بره به نظرمن ۴ جامه یکش همون جام دسته یکه سال اینده می ریم دسته یک دوتا حسن داره اولش پپایمون قوی میشه دوم یدونه جام تر وتمیز گیرمون میاد هی کارشناسا می گن تا اینجا جلالی با تونی برابر بوده این یدونه بچه ۵ساله هم می دونه که تونی با جلالی برابر نیسست چون زمان تونیی تیم فقط ۱۳بازیکون داشت هرکی مسدوم می شود تو نیمکت هم دست نونی باز نبود بعدش با اون بازی کون ها ولی امسال جلالی بهترینامکانات وبازیکنان روداره در ضمن بپولی هم نیست اقای جلالی فرصت دیگه بیشتر ازاین نمی شه لطفا بدون سر وصدا قید تراکتور رابزن به خاطر خود ت میگم ……….

این نظر توسط یاشار در تاریخ 1392/06/30 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

من اگه جای اقای جلالی بودم خودم استعفا می دادم. این تراکتور مایه ابروریزیه. به کار گرفتن دو سرمربی یکی با سمت سرمربی و یکی با سمت مربی نتیجه اش میشه همین!!!!!!

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/06/30 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

این سایتم ماشالا نویسنده های عجیبی داره .میاد اینجا ۲کلاس سواد ادبیاتشو اینجا خالی میکنه.اومده بود نوستالوزی تونی و جلالی رو مقایسه کرده بود اونم زمانی که تیم شانسی برد و اقا هیجانی شد جو گرفدتش.منظورم جناب اقای استاد مسیحا بود.الانم بنویس دیگه تبریک میگم باختیم بازی رو

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/06/30 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

از همون ابتدای فصل گفتم جلالی مربی نیس.خودمونم که ماشلا انقد کارشناسای نفهم و بعضی هوادارای بیشعور داریم که گفتن جلالی مربی اکادمیکیه!!! هوادارای نفهمی داریم عین الاغ میان اینجا کامنت میذارن که به جلالی وقت بدین زمان بدین! اخه نفهم میدونی فوتبال یعنی چی؟ ۱۰ هفته گذشته ۴مساوی ۲تا باخت.یعنی از ۶بازی و مجموع ۱۸امتیاز فقط ۴ امتیاز گرفتیم.این ینی بازی بیکیفیت این یعنی هوادار بیشعوری که به جای نرفتن به ورزشگاه میره جلالی رو تشویق میکنه.کجان اون هوادارای بیشعوری که همین اینجا وقتی کامنت میذاشتم دهنمو جر میدادن که هیچی نمیفهمم و برم کنار.با شخصیت کامل جلالی و اذربایجانو به هم گره میزدن که حمایت کنیم وقت بدیم کدوم وقت اخه.اون زمانی که استادددد!!!جلالی تیماشو قهرمان ایرانو اسیا کرده عربا فرق فوتبال و سماورو نمیدونستن و تو ایران فوتبال الکی تو انحصار ۲ ۳ تا تیم بود دیگه.جلالی و با اون افکار کلاسیکش

این نظر توسط rasou; در تاریخ 1392/06/30 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

واقعا دلم برای یه بازی خوب از تراکتور تنگ شده میخوان تنها دلخوشیمون را ازمون بگیرن
جلالی مربی در سطح تیم ما نیست این همه به خط دفاعی خودش میبالید حالا چی در دو بازی سه گل خورده از شش امتیاز ممکنه یک امتیاز گرفته
تورو خدا این مربی را ولش کنید بره تا با کامپیوتر خودش بازی کنه

این نظر توسط vahid ormolo در تاریخ 1392/06/30 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

بیاید بازی بعدی رو هم از جلالی حمایت کنیم اکر باز اون بازی رو هم این جوری بازی کرد همه با هم اولیویرا


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 857
  • بازدید ماه : 3,033
  • بازدید سال : 20,283
  • بازدید کلی : 179,038