loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 372 1392/06/09 نظرات (0)

جلالی بعد از برتری  تراکتور مقابل سایپا گفت : تراکتور یک ارتش است و فرمانده این ارتش هواداران است و من دوست ندارم بین آنها دو دستگی بوجود آید و اگر من را نمی خواهند تابع تصمیم مدیریت هستم و با آقای زینی زاده نیز در این مورد صحبت خواهم کرد و تصمیمات را قبول می کنم ولی من این تیم اعتقاد دارم و به کار اعتقاد دارم و معنای این فشار را نمی دانم

مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سایپای البرز اظهار کرد: تیم ما در این بازی خوب بود. بعد از این‌که در اصفهان در دو بازی شش امتیاز کسب کرده و در مقابل مس نیز به نتیجه‌ی تساوی رسیدیم فضاها و حاشیه‌های سختی در تیم ایجاد شد و کار سختی بود. تراکتورسازی مانند ارتشی است که فرماندهان آن هوادارانش هستند و خوب نیست بین این فرماندهان دودستگی ایجاد شود. نیمی از استادیوم مخالف و نیمی دیگر موافق من بودند. من به مخالفانم نیز احترام خاصی قائل هستم.

وی ادامه داد: بازیکنانم امروز استرس و ترس زیادی داشتند و کمتر از حد توانشان ظاهر شدند ولی تلاش آنها برای کسب سه امتیاز بود.

سرمربی تراکتور بیان کرد: ‌وقتی در اصفهان نتایج خوبی را کسب کردیم رقیبانمان ما را باور کردند. وقتی هر روز تمرین می‌کنیم و بعد از آن به سایت‌ها نگاه می‌کنیم می‌بینیم که جو سختی را ایجاد کرده‌اند که مثلا کسی دعوا کرده یا مصدوم شده است که این موضوع خوب نیست و نباید دودستگی ایجاد شود.

جلالی گفت: به بازیکنانم گفته بودم بازی و روز سختی دارند ولی مطمئن بودم پیروز می‌شویم. اگر هواداران فرماندهان این تیم هستند مدیران نباید مربی‌ای را که هواداران دوست داشتند را عوض کنند و به نظرشان احترام می‌گذاشتند.

وی در پایان اظهار کرد: سعید دقیقی و کریمیان هفته‌ها بود که مصدوم بودند. مجبور شدم تا از آنها در بازی امروز استفاده کنم و نگران این موضوع بودم که مصدومیتشان دوباره تکرار شود. دلالان فوتبال فضایی در تبریز ایجاد کرده‌اند و من از آن آگاه هستم، اما نمی‌خواهم در این برهه در مورد آنها صحبت کنم با این‌که اطلاعات زیادی داشته و مطمئن هستم و در مورد خیلی چیزها بعدا صحبت خواهم کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 921
  • بازدید ماه : 3,097
  • بازدید سال : 20,347
  • بازدید کلی : 179,102